Jump to content
Geplaatst:
comment_71674

Allerlei vragen over Games, van "Wanneer kwam Huppeldepup deel 29 uit?" tot "Hoeveel kost Koetjeboe 3?"

Wanneer lag GTA San Andreas Officieel in de Europese schappen?

Alleen antwoorden als je zélf de volgende vraag wilt stellen, want dat moet namelijk.

Als je geen vraag wilt stellen, NIET antwoorden

  • Reacties 485
  • Bezichtigingen 25.6k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Featured Replies

Geplaatst:
comment_91251
Oh, springen/klimmen :)

Nope, ook niet.

Het heeft met het level design te maken. Bij Quake heb je in levels mogelijkheden die bij DooM niet kunnen.

Geplaatst:
comment_93202

Ja, er zijn nu al minstens 3 verschillen gegeven.

Personage

Oh, het belangerijkste...

Andere uitgever?

Was een verschil

Het feit dat er alleen Monsters zijn en in de andere niet altijd?

Was een verschil

de maps zijn in quake groter?

Was een verschil

van doom ken ik niet veel,maar kdenk dat je wel kan zwemmen in quake

Was een verschil

Oh, springen/klimmen :)

Was weer een verschil.

Er zijn nu 4 verschillen opgenoemd, en nóg niet degene die jij bedoelde. Waarom heb je de vraag in het begin dan niet meteen duidelijk gesteld? Zo komen we er nooit achter.

Geplaatst:
comment_93233
Er zijn nu 4 verschillen opgenoemd

dan moet er een nog belangrijker verschil zijn....dat was immers de vraag ;)

Wat is het belangrijkste verschil tussen DooM en Quake
Geplaatst:
comment_93237

Hij bedoelt misschien iets als Laadscherm, wapenmogelijkheden, graphics, uitzien van persoon waar je mee speelt, tegenstanders, icoontjes ofzoiets dergelijks? Misschien is het belangrijkste verschil wel de kleur waarmee het laadscherm zich vult :lol: :D :lol: ! Ik zou het anders écht niet weten.

20 minuten later

Ik denk dat ik het weet, in de ene kan je altijd het spel opslaan, en bij de andere alleen op bepaalde locaties/tijdstippen

Bewerkt: door Baffie

Geplaatst:
comment_93258
Het heeft met het level design te maken. Bij Quake heb je in levels mogelijkheden die bij DooM niet kunnen.

Meer 3D? (daarmee bedoel ik, waar je wel en niet kunt komen, geheime ruimte's, verdiepingen, dat soort gein.)

Geplaatst:
comment_93288
Er zijn nu 4 verschillen opgenoemd, en nóg niet degene die jij bedoelde. Waarom heb je de vraag in het begin dan niet meteen duidelijk gesteld? Zo komen we er nooit achter.

Ik vroeg om een belangrijk verschil, niet een verschil. Dar er betekenisloze verschillen worden aangedragen is niet mijn fout. Daarnaast had ik wel verwacht dat meer mensen het zouden weten... helaas maar 1:

Meer 3D? (daarmee bedoel ik, waar je wel en niet kunt komen, geheime ruimte's, verdiepingen, dat soort gein.)

Verdiepingen is goed!

DooM is qua level design een spel met alleen een 2D plattegrond die een hoogte hebben. Daarmee bedoel ik: in DooM is het niet mogelijk 2 ruimten boven elkaar te hebben. Het was dus niet mogelijk dat 2 spelers / monsters recht boven elkaar zijn in het spel. Een brug / flat is dus niet te maken. Spellen met deze mogelijk heden worden 2.5D genoemd.

Duke Nukem 3D is een 2.75D spel. Ook hier is er alleen een 2D plattegrond als level mogelijk. Alleen is het in Duke mogelijk om een bepaalde entiteit horizontaal neer te leggen en daar overheen te lopen. Een brug is dus te maken, alleen met enteiten en niet als level.

Quake is 3D. Een flat / brug is dus te maken.

En dit verschil is mi. een stuk belangrijker dan bijv. een andere uitgever (lekker boeiend :-) ).

Geplaatst:
comment_93343

Mercedes Colomar? Zulke vragen zijn opzich niet zo heel erg moeilijk, je gaat naar www.gamefaqs.com, je zoekt een Walkthrough op, je kijkt naar de personages en degene die aan de eis voldoet díé kies je uit, nu weet ik natuurlijk niet of ik meteen de goede heb uitgekozen...

Dit is trouwens m'n officiele 1000e bericht op www.gtaforum.nl

Geplaatst:
comment_93351
Mercedes Colomar? Zulke vragen zijn opzich niet zo heel erg moeilijk, je gaat naar www.gamefaqs.com, je zoekt een Walkthrough op, je kijkt naar de personages en degene die aan de eis voldoet díé kies je uit, nu weet ik natuurlijk niet of ik meteen de goede heb uitgekozen...

Dit is trouwens m'n officiele 1000e bericht op www.gtaforum.nl

Hij is dus fout ;) .

Maar het hoort ook een makkelijke vraag te zijn. Ik persoonlijk vind het leuker als om de dag of 2 iemand het raad, in de plaats van dat we met zijn allen een week aan het raden zijn.

Geplaatst:
comment_93411

[Dit zou het voor andere leden ook verpesten]Ik weet het bijna zeker, nou volgende dan maar. Is het Glottis? Maar wat jij zei over die vraag. Ik vind dat de vraag wel een béétje moeilijk moet zijn. Niet een personage van een game, die kan je altijd opzoeken. Een beetje doordenkvragen lijkt me denk ik leuker!

Bewerkt: door El Guarda

Geplaatst:
comment_93852
[Dit zou het voor andere leden ook verpesten]Ik weet het bijna zeker, nou volgende dan maar. Is het Glottis? Maar wat jij zei over die vraag. Ik vind dat de vraag wel een béétje moeilijk moet zijn. Niet een personage van een game, die kan je altijd opzoeken. Een beetje doordenkvragen lijkt me denk ik leuker!

Ja, deze is idd wel aan de makkelijke kant. Maar wist even niks anders te bedenken, maar maakt voor de rest niet uit. Jij hebt hem goed, en mag de volgende posten.

(ik kan wel een vraag stellen over een level design ofzo, maar daar snap ik zelf geen hol van.)

Geplaatst:
comment_93891

Jippie!, ik mag de volgende posten. OK, dit wordt de vraag:

Noem de naam van de persoon die jou in Vice City de telefoonmissies geeft

Misschien niet moeilijk, opzoeken ook niet.

Gast
Dit onderwerp is gesloten.

Recent actief 0

  • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.