Geplaatst: 30 december 200420 jaren comment_71674 Allerlei vragen over Games, van "Wanneer kwam Huppeldepup deel 29 uit?" tot "Hoeveel kost Koetjeboe 3?" Wanneer lag GTA San Andreas Officieel in de Europese schappen? Alleen antwoorden als je zélf de volgende vraag wilt stellen, want dat moet namelijk. Als je geen vraag wilt stellen, NIET antwoorden
Geplaatst: 9 februari 200520 jaren comment_93983 Fout, jawel hij heeft WEL een naam en de grap is ook nog eens dat deze vraag op internet op te zoeken is.
Geplaatst: 11 februari 200520 jaren comment_94682 Mr. Teal, of zo... Na nog eens nakijken: Leo Teal Bewerkt: 11 februari 200520 jaren door Mister Fuji
Geplaatst: 11 februari 200520 jaren comment_94698 Ook fout, zo denkt de opdrachtgever hoe jij heet. In de missie Back Alley brawl moet je een kok neerpaffen, die heet Leo Teal. De opdrachtgever zélf heeft een andere naam...
Geplaatst: 11 februari 200520 jaren comment_94718 Ja, hebbes: MR BLACK op de officiele Vice City site staat dat hij opdrachtgever van Leootje is, dus kan niet missen...
Geplaatst: 11 februari 200520 jaren comment_94761 Waar moet je El Burro zijn "volwassen literatuur" afleveren?
Geplaatst: 12 februari 200520 jaren comment_95109 Ik zal de vraag wat specificeren: Hoe heet de plaats waar je de volwassen literatuur van El Burro moet afleveren?
Geplaatst: 12 februari 200520 jaren comment_95244 Je moet eerst naar Portland Docks en daarna naar de Red Light District Dus 1 van deze 2. :huh:
Geplaatst: 13 februari 200520 jaren comment_95619 mmm, de zelfde vraag nog een keer anders stellen... Hoe heet de zaak / de winkel / de plaats waar je de volwassen literatuur van El Burro moet afleveren?
Geplaatst: 14 februari 200520 jaren comment_96606 Ja, je hebt nu al 3 keer dezelfde vraag op een andere manier gesteld. Keur dan meteen het antwoord van GTAspeler goed of stel de vraag in één keer goed. Zo kunnen we het nooit raden. Moet je nu de winkel, de zaak of de plek in Portland noemen? Trouwens, als ik Liberty City zeg, is het dan ook goed? :lol:
Geplaatst: 14 februari 200520 jaren comment_96607 Ja, je hebt nu al 3 keer dezelfde vraag op een andere manier gesteld. Keur dan meteen het antwoord van GTAspeler goed of stel de vraag in één keer goed. Zo kunnen we het nooit raden. Moet je nu de winkel, de zaak of de plek in Portland noemen? Trouwens, als ik Liberty City zeg, is het dan ook goed? :lol: Hij bedoeld volgens mij de naam van de zaak. (en dat was het eenigste wat ik dus NIET wist, haha :lol: )
Geplaatst: 15 februari 200520 jaren comment_96643 Ja, je hebt nu al 3 keer dezelfde vraag op een andere manier gesteld. Keur dan meteen het antwoord van GTAspeler goed of stel de vraag in één keer goed. Zo kunnen we het nooit raden. Moet je nu de winkel, de zaak of de plek in Portland noemen? Trouwens, als ik Liberty City zeg, is het dan ook goed? :lol: Hij bedoeld volgens mij de naam van de zaak. (en dat was het eenigste wat ik dus NIET wist, haha :lol: ) jep naam van de zaak , maar dacht dat dat wel duidelijk was, niet dus
Geplaatst: 23 februari 200520 jaren comment_99599 Volgens mij moet je maar een hint gaan geven, anders raden we het nooit.
Allerlei vragen over Games, van "Wanneer kwam Huppeldepup deel 29 uit?" tot "Hoeveel kost Koetjeboe 3?"
Wanneer lag GTA San Andreas Officieel in de Europese schappen?
Alleen antwoorden als je zélf de volgende vraag wilt stellen, want dat moet namelijk.
Als je geen vraag wilt stellen, NIET antwoorden