Geplaatst: 30 december 200420 jaren comment_71674 Allerlei vragen over Games, van "Wanneer kwam Huppeldepup deel 29 uit?" tot "Hoeveel kost Koetjeboe 3?" Wanneer lag GTA San Andreas Officieel in de Europese schappen? Alleen antwoorden als je zélf de volgende vraag wilt stellen, want dat moet namelijk. Als je geen vraag wilt stellen, NIET antwoorden
Geplaatst: 11 mei 200520 jaren comment_138045 Is het misschien Golden Sun? Nope ook niet, is daar een tekenfilm van..?! Hmm ik maar denken dat ie nie heel moeilijk is.. :unsure:
Geplaatst: 11 mei 200520 jaren comment_138049 Is het misschien Golden Sun? Nope ook niet, is daar een tekenfilm van..?! Hmm ik maar denken dat ie nie heel moeilijk is.. :unsure: Nou dan is het zeker final fantasy!
Geplaatst: 15 mei 200520 jaren comment_139861 Nee nee en nog is nee mensen.. Denk na tis een RPG waar ook een tekenfilm van was/is... Hint: Deze game komt uit Japan.. Succes verder.. B)
Geplaatst: 15 mei 200520 jaren comment_140042 Rayman Rayman wtf..? :blink: Dude geeft Rayman een tekenfilm, komt Rayman uit Japan denk liever ff na voordat je post.. :rolleyes: Voor Mr Yo en Postal geld beide fout.. Bewerkt: 15 mei 200520 jaren door Yohan
Geplaatst: 15 mei 200520 jaren comment_140046 Een rare gok, ik weet niet of er een tekenfilm van is: World of Warcraft? :blink:
Geplaatst: 15 mei 200520 jaren comment_140055 Een rare gok, ik weet niet of er een tekenfilm van is: World of Warcraft? :blink: Dude dit is niet alleen rare vraag maare gewoon Raar over het algemeen.. World Of Warcraft is een PC Game, heeft geen tekenfilm, en zal geen Online support krijgen van Nintendo als t er wel zou zijn.. kortom fout.. @ bjorn12 Dude, lees de vraag is... er staat duz 2 lords in de hoofdrol.... Zitten er lord in Medabots, of weet je t verschil nie tussen Bots en Lords..? <_< Mensen soory voor de nogal geirriteerde antwoorden maare lees gewoon de vraag is goed door voordat je direct gaat gokken... ^^ None Of This Shhh Is Personal...
Allerlei vragen over Games, van "Wanneer kwam Huppeldepup deel 29 uit?" tot "Hoeveel kost Koetjeboe 3?"
Wanneer lag GTA San Andreas Officieel in de Europese schappen?
Alleen antwoorden als je zélf de volgende vraag wilt stellen, want dat moet namelijk.
Als je geen vraag wilt stellen, NIET antwoorden