Geplaatst: 30 december 200420 jaren comment_71674 Allerlei vragen over Games, van "Wanneer kwam Huppeldepup deel 29 uit?" tot "Hoeveel kost Koetjeboe 3?" Wanneer lag GTA San Andreas Officieel in de Europese schappen? Alleen antwoorden als je zélf de volgende vraag wilt stellen, want dat moet namelijk. Als je geen vraag wilt stellen, NIET antwoorden
Geplaatst: 3 juli 200519 jaren comment_171140 In plaats van dat je Scott16 misschien even een pm stuurt ga je een beetje zitten spammen.
Geplaatst: 3 juli 200519 jaren comment_171179 Ik weet het antwoord niet eens meer. :blink: Ehm.. Froop, stel jij dan maar een nieuwe vraag. :huh:
Geplaatst: 3 juli 200519 jaren comment_171214 Ik weet niet echt veel van games af en stel voor dat Renne hem mag doen, omdat hij als enige antwoord gaf.
Geplaatst: 4 juli 200519 jaren comment_171670 Oké, ik heb vlug een vraagje: Hoe heet de soldaat in killzone die in de eerste missie Templar hielp.
Geplaatst: 5 juli 200519 jaren comment_172679 Ik realiseerde me net dat dit topic eigenlijk behoort bij de 'Raad de..' topics. Die zijn gesloten, en nu moet dit topic daar ook aan gaan geloven. Closed.
Allerlei vragen over Games, van "Wanneer kwam Huppeldepup deel 29 uit?" tot "Hoeveel kost Koetjeboe 3?"
Wanneer lag GTA San Andreas Officieel in de Europese schappen?
Alleen antwoorden als je zélf de volgende vraag wilt stellen, want dat moet namelijk.
Als je geen vraag wilt stellen, NIET antwoorden