Jump to content
Bekijk in de app

Een betere weg om onze GTA community te volgen. Leer meer.

GTAGames.nl - De Nederlandse Grand Theft Auto Community!

Een volledig scherm app op het beginscherm inclusief notificaties, badges en meer.

Om deze app op je iPhone en iPad te installeren
  1. Druk op het icoon in Safari
  2. Scroll in het menu en druk op Zet op beginscherm.
  3. Druk op Voeg toe rechts bovenaan.
Om deze app op je Android toe te voegen
  1. Druk op het 3-punten menu (⋮) rechts bovenaan in de browser.
  2. Druk op Toevoegen aan beginscherm of Installeer app.
  3. Druk op Toevoegen om te bevestigen.

Featured Replies

Geplaatst:
  • Auteur
comment_784626
Daarvoor kan je bij ons terecht, maar je zult wel de namen van de missies moeten geven voor wij kunnen helpen. ;)

'die weet ik niet akemaal uit me hooft

Geplaatst:
comment_784641

Dan kan ik je wel helpen; start je spel op en begin met missies te spelen. Snap je een missie niet, noteer die dan op een blaadje of dergelijke. Wanneer een missie start, verschijnt de naam in de rechteronderhoek, maar dat wist je vast al wel. ;)

Daarna kom je gewoon terug naar hier en vertel je ons welke missies je niet kan.

Geplaatst:
comment_784687

Een andere mogelijkheid is de uitgebreide GTA site WikiGTA. Hier staat alles op, zo ook alle missies van de Storyline van San Andreas. Je kunt dan kiezen tussen verschillende categorieën, als je begint start je in Los Santos. Als je daar eventjes rondspeurt kom je vanzelf missies tegen die je niet lukken, en er staan dan goeie tips bij.

Mocht het je dan nóg niet lukken, kun je ook nog altijd naar het Savegame aanvraag forum gaan, daar plaats je je savegame, te vinden in 'Mijn Documenten => GTA San Andreas Userfiles'.

Verder is het handig als je een goed woordje Engels spreekt (en verstaat), zodat je een beetje snapt waar het algehele verhaal een beetje over gaat. :)

Geplaatst:
  • Auteur
comment_784711
Een andere mogelijkheid is de uitgebreide GTA site WikiGTA. Hier staat alles op, zo ook alle missies van de Storyline van San Andreas. Je kunt dan kiezen tussen verschillende categorieën, als je begint start je in Los Santos. Als je daar eventjes rondspeurt kom je vanzelf missies tegen die je niet lukken, en er staan dan goeie tips bij.

Mocht het je dan nóg niet lukken, kun je ook nog altijd naar het Savegame aanvraag forum gaan, daar plaats je je savegame, te vinden in 'Mijn Documenten => GTA San Andreas Userfiles'.

Verder is het handig als je een goed woordje Engels spreekt (en verstaat), zodat je een beetje snapt waar het algehele verhaal een beetje over gaat. :)

ik doe niet zo vaak missis ik loop vaak rond en knal wat mensen neet of jat een ouwto maar bedankt voor die tip ik al het wel een keeg goed door lezen

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

Configureer push berichten

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.