Geplaatst: 26 september 200718 jaren comment_784885 als ik gti download krijg ik fout rapport en dan wilt hij niet meer laden wat moet ik hier doen ???? Bewerkt: 26 september 200718 jaren door metehan
Geplaatst: 26 september 200718 jaren comment_784889 GTA downloaden is illegaal, en valt dus onder Warez wat hier verboden is. (Zowel over te praten als links geven) We kunnen je hierbij dus ook niet helpen... Edit @ hieronder: Ow sorry ik dacht dat je een typfout maakte. Mijn excuses. Ik maak wel erg veel fouten vandaag... :$ Bewerkt: 26 september 200718 jaren door Hanneswasco
Geplaatst: 26 september 200718 jaren comment_784904 Er zijn verschillende mogelijkheden. De twee die ik behandel zijn het meest voor de hand liggend. Je laad een spel, als je de main.scm en script.img vervangt, zul je altijd een nieuw spel moeten beginnen. Doe je dit niet, kun je inderdaad een foutmelding krijgen. Je hebt hem verkeerd geïnstalleerd, sommige bestandjes zijn niet helemaal goed gevallen. Kijk hier ook nog eens goed naar. Je hebt de verkeerde versie, maar dat lijkt me niet waarschijnlijk; hij sluit dan af, of er wordt een nieuw spel gestart, dus hier zal het niet aan liggen. Hopelijk heb je hier wat aan.
als ik gti download krijg ik fout rapport en dan wilt hij niet meer laden
wat moet ik hier doen ????
Bewerkt: door metehan