Geplaatst: 26 september 200717 jaren comment_784905 Hoe krijg je free-aim in vcs want ik kan alleen maar lock doen en dat is nogal irritant. met free-aim bedoel ik dat je zo een mikpuntje ziet op je scherm.
Geplaatst: 26 september 200717 jaren comment_784907 Hoe krijg je free-aim in vcs want ik kan alleen maar lock doen en dat is nogal irritant.met free-aim bedoel ik dat je zo een mikpuntje ziet op je scherm. Als je een Ps2 hebt kan je dat me de rechter of linker (Allang niet meer gespeelt) doen. Als je een geweer in je hand hebt en je drukt op de recht of linker analog stick zal dat tekentje verschijnen, je moet de knop dan wel ingedrukt houden, als je hem weer los houd gaat hij weer naar Lock-on mode .
Geplaatst: 26 september 200717 jaren comment_784941 Voor de PSP: R ingedrukt houden en dat hen pijltje naar beneden een keertje indrukken Bericht 1313! Ongeluksbericht Ik geloof niet in bijgeloof, dat brengt ongeluk. Bewerkt: 26 september 200717 jaren door MartyCeha
Geplaatst: 26 september 200717 jaren Auteur comment_785035 dus je moet hem egt de hele tijd inhouden ? nogal onhandig lijkt me maar in ieder geval bedankt
Geplaatst: 26 september 200717 jaren comment_785052 Nee, je houdt voor de PSP de -toets in en druk één keertje op . Op de PS2 houd je in en druk één keertje op R3.
Hoe krijg je free-aim in vcs want ik kan alleen maar lock doen en dat is nogal irritant.
met free-aim bedoel ik dat je zo een mikpuntje ziet op je scherm.