September 26, 200718 yr Hoi, Ik heb ongeveer 10 minuten geleden SA:MP V0.2.2 gedownload om GTA SA online te spelen. Maar toen had ik hem geinstalleerd. Dat ging nog goed, Daarna koos ik een Game waar ik in wou en dan ging ik erin en toen kreeg ik deze foutmelding Ik gebruik Windows Vista Ultimate. weet iemand hoe ik dit kan oplossen???? Alvast bedankt, Elferen1
September 26, 200718 yr Volgens mij zegt je computer dat je geheugen het niet aan kan, Ik heb niet zo veel verstand van dit sorry.
September 26, 200718 yr Author ik heb nog 20GB (niet veel dan maar ik ga een interne hardeschijf kopen )
Hoi,
Ik heb ongeveer 10 minuten geleden SA:MP V0.2.2 gedownload om GTA SA online te spelen.
Maar toen had ik hem geinstalleerd. Dat ging nog goed, Daarna koos ik een Game waar ik in wou en dan ging ik erin en toen kreeg ik deze foutmelding
Ik gebruik Windows Vista Ultimate.
weet iemand hoe ik dit kan oplossen????
Alvast bedankt,