Geplaatst: 26 september 200717 jaren comment_784930 hey, ik had mt akina in gta sa gedownload, werkte allemaal perfect maar ik heb geen backups gemaakt, en ik wil hem nu weer weg, ik wl mn andere mods wel houden. kan iemand me helpen?
Geplaatst: 26 september 200717 jaren comment_784958 Tuurlijk kan ik je helpen, welke files heb je vervangen? Dan kan ik die uploaden voor je
Geplaatst: 26 september 200717 jaren comment_784976 *komt tussenbeide* Hij heeft 1 bestand nodig, namelijk GTA.dat Open GTA.dat met kladblok, en verwijder de regel met de woorden: IMG DATA\MAPS\hillrace\ Anders heb je hier even het originele bestand. (Misschien is deze post nutteloos, maar alle Akina mods die ik ken hebben dit soort dingen, er wordt niets overgeschreven, alleen wat bijgeplaatst.
Geplaatst: 26 september 200717 jaren comment_784981 Wat je ook niet moet vergeten, is om de hele map "hillrace" te verwijderen. Deze map becindt zich in de C:\Program Files\Rockstar Games\GTA San Andreas\data\maps map. Ander neemt het ook maar onnodige plek in. Wil je in de toekomst nog eens backups aanvragen, dan kan dat in het speciaal daarvoor bestemde topic
Geplaatst: 28 september 200717 jaren Auteur comment_786257 jongens hartstikke bedankt, geweldig dat jullie me hebben geholpen.
hey,
ik had mt akina in gta sa gedownload, werkte allemaal perfect maar ik heb geen backups gemaakt, en ik wil hem nu weer weg, ik wl mn andere mods wel houden.
kan iemand me helpen?