Geplaatst: 26 september 200717 jaren comment_784960 Ik heb dit al script voor teleporteren naar anderen in het spel: if(strcmp(cmd, "/goto",true) == 0) { new Float:x, Float:y, Float:z; tmp = strtok(cmdtext, idx); new giveplayerid = strval(tmp); new giveplayername[30]; new playername[30]; new string1[256]; new string2[256]; GetPlayerName(giveplayerid, giveplayername, sizeof(giveplayername)); GetPlayerName(playerid, playername, sizeof(playername)); if(!strlen(tmp)) { SendClientMessage(playerid,COLOR_RED,"USAGE: /goto <id>"); } if(!IsPlayerConnected(giveplayerid)){ SendClientMessage(playerid,COLOR_RED,"Warning: That player is not connected!!"); } else if(IsPlayerConnected(giveplayerid)) { GetPlayerPos(giveplayerid, Float:x, Float:y, Float:z); SetPlayerPos(playerid, Float:x, Float:y, (Float:z + 3)); format(string1, sizeof(string1), "*** Je bent geteleporteerd naar %s (id: %d)!", giveplayername, giveplayerid); format(string2, sizeof(string2), "*** %s (id: %d) is naar jou geteleporteerd!", playername, playerid); SendClientMessage(playerid, COLOR_GREEN, string1); SendClientMessage(giveplayerid, COLOR_YELLOW, string2); } return 1; } Als ID 0 (1e speler in server) wilt teleporteren met bijv. /goto 1 dan teleporteert hij de heletijd naar zijn eigen ook met /goto 4 bijv. Wat zit er fout?
Geplaatst: 12 oktober 200717 jaren Auteur comment_795623 Met maikel getest en met /nogoto kan je gewoon teleporteren naar mekaar Je hebt hem allang sub... ban gegeven hij kan er gewoon op
Geplaatst: 12 oktober 200717 jaren comment_795624 Alweer fout, en alweer fout, subnet ban heeft hij nog niet.
Geplaatst: 12 oktober 200717 jaren Auteur comment_795625 Ga is Ontopic :S Hahahaha leugenaar op msn zeggen hij heeft subnet dus je vriendje kan er niet meer op Als je zo'm hekel aan hem hebt waarom geef je dan geen subnet.... Al je spelers die veel speelde ben je kwijt of gaan langzaam weg
Geplaatst: 12 oktober 200717 jaren comment_795627 Topic gesloten. Ruzies tussen de verschillende servers en de daarbij behorende bans & wrevel vechten jullie maar daar uit.....
Ik heb dit al script voor teleporteren naar anderen in het spel:
if(strcmp(cmd, "/goto",true) == 0)
{
new Float:x, Float:y, Float:z;
tmp = strtok(cmdtext, idx);
new giveplayerid = strval(tmp);
new giveplayername[30];
new playername[30];
new string1[256];
new string2[256];
GetPlayerName(giveplayerid, giveplayername, sizeof(giveplayername));
GetPlayerName(playerid, playername, sizeof(playername));
if(!strlen(tmp))
{
SendClientMessage(playerid,COLOR_RED,"USAGE: /goto <id>");
}
if(!IsPlayerConnected(giveplayerid)){
SendClientMessage(playerid,COLOR_RED,"Warning: That player is not connected!!");
}
else if(IsPlayerConnected(giveplayerid)) {
GetPlayerPos(giveplayerid, Float:x, Float:y, Float:z);
SetPlayerPos(playerid, Float:x, Float:y, (Float:z + 3));
format(string1, sizeof(string1), "*** Je bent geteleporteerd naar %s (id: %d)!", giveplayername, giveplayerid);
format(string2, sizeof(string2), "*** %s (id: %d) is naar jou geteleporteerd!", playername, playerid);
SendClientMessage(playerid, COLOR_GREEN, string1);
SendClientMessage(giveplayerid, COLOR_YELLOW, string2);
}
return 1;
}
Als ID 0 (1e speler in server) wilt teleporteren met bijv. /goto 1 dan teleporteert hij de heletijd naar zijn eigen ook met /goto 4 bijv.
Wat zit er fout?