Jump to content

Featured Replies

• Author
comment_785059
test het uit :puh:

die cheat is dat je allemaal gangs ziet

en geen gewoone mense :puh: dus het hele spel zit vol gangs :puh:

:D snapie

hoe zien die er dan uit als ik het vraagen mag ?

• Author
comment_785068
Met deze code zullen de normale Ped's(Pedistrians: Voetgangers) vervangen worden door Gangs. Er zullen dus overal Ballas, Bagos etc. spawnen. Ze zullen als ze elkaar tegenkomen dus ook op de vuist gaan/neerschieten.

dus ze vallen mij dan ook aan denk je

comment_785070

Dat is fout visser23, daar geef je een link naar de personages, dus Carl Johnson, Big Smoke, Ryder, Officer Frank Tenpenny etc. ipv de gangs.

@ hierboven: Zolang je hen niet aanvalt/lastigvalt niet.

@ hieronder: Zie hierboven.

Edited by VWO-er

• Author
comment_785074
Met deze code zullen de normale Ped's(Pedistrians: Voetgangers) vervangen worden door Gangs. Er zullen dus overal Ballas, Vagos etc. spawnen. Ze zullen als ze elkaar tegenkomen dus ook op de vuist gaan/neerschieten.

knallen ze mij dan ook neer ?

comment_785098

Ligt eraan welke gang het is. De Vagos (geel/oranje) en de Ballas (paars) beginnen automatisch op je te schieten wanneer ze je zien. Maar je eigen gang (Grove Street Families, groen) zal nooit op je schieten, natuurlijk. In sommige gevallen helpen ze je ;)

@hieronder: Dat is mooi dat je het snapt :puh: Daar gaat het toch allemaal om?

Edited by MartyCeha

• Author
comment_785100
Ligt eraan welke gang het is. De Vagos (geel/oranje) en de Ballas (paars) beginnen automatisch op je te schieten wanneer ze je zien. Maar je eigen gang (Grove Street Families, groen) zal nooit op je schieten, natuurlijk. In sommige gevallen helpen ze je ;)

ok ik snap het :tu:

comment_786543

Dat is de mafia. Die zit origineel niet in het spel maar met die cheat dus wel.

@hieronder: Dat is dus al best vaak gezegt, nietwaar? :puh:

Edited by MartyCeha