ik heb nu bijna mijn server af. Bij deze server moet je op een gegeven moment met de lift naar de tweede, of eerste verdieping gaan om te ontsnappen. Nu wil ik het zo dat je enkel de lift kunt bedienen, als je in een checkpoint staat, bij een paneel. Echter, dit paneel zit niet in de lift zelf, maar aan de buitenkant, bij elke verdieping. In totaal dus 3 panelen. Nu wil ik graag dat deze checkpoints verschijnen als je ongeveer een metertje dichtbij bent, want het zijn toch redelijk smalle gangen, dus verder hoeft het niet. Echter, ik weet zelf niet goed hoe ik dit moet aanpakken. Ik heb alles al klaargemaakt voor als die checkpoints verschijnen, dat is niet meer nodig. Ik heb enkel het deel nodig dat de checkpoint verschijnen en ook weer verdwijnen, als je verder dan ongeveer een meter ervan daan bent.
Hier is wat informatie:
-Er zijn 3 verdiepingen met elk 1 paneel, dus in totaal 3 checkpoint die moeten verschijnen, maar niet tegelijk.
-De coordinaten waar de checkpoint moeten komen zijn:
Verdieping 3: -771.3625,-1989.9880,27.2473
Verdieping 2: -771.8231,-1987.8262,21.0578
Verdieping 1: -771.8195,-1989.7515,12.9206
Zodra de verdieping 3 checkpoint verschijnt moet checkpointid[playerid] = 5;
Zodra de verdieping 2 checkpoint verschijnt moet checkpointid[playerid] = 6;
Zodra de verdieping 1 checkpoint verschijnt moet checkpointid[playerid] = 7;
Ik weet dat het niet al te moeilijk is, maar helaas kan ik het niet. Ik zou het erg op prijs stellen, mocht je dit voor me willen doen (ja, JIJ).
Hallo,
ik heb nu bijna mijn server af. Bij deze server moet je op een gegeven moment met de lift naar de tweede, of eerste verdieping gaan om te ontsnappen. Nu wil ik het zo dat je enkel de lift kunt bedienen, als je in een checkpoint staat, bij een paneel. Echter, dit paneel zit niet in de lift zelf, maar aan de buitenkant, bij elke verdieping. In totaal dus 3 panelen. Nu wil ik graag dat deze checkpoints verschijnen als je ongeveer een metertje dichtbij bent, want het zijn toch redelijk smalle gangen, dus verder hoeft het niet. Echter, ik weet zelf niet goed hoe ik dit moet aanpakken. Ik heb alles al klaargemaakt voor als die checkpoints verschijnen, dat is niet meer nodig. Ik heb enkel het deel nodig dat de checkpoint verschijnen en ook weer verdwijnen, als je verder dan ongeveer een meter ervan daan bent.
Hier is wat informatie:
-Er zijn 3 verdiepingen met elk 1 paneel, dus in totaal 3 checkpoint die moeten verschijnen, maar niet tegelijk.
-De coordinaten waar de checkpoint moeten komen zijn:
Verdieping 3: -771.3625,-1989.9880,27.2473
Verdieping 2: -771.8231,-1987.8262,21.0578
Verdieping 1: -771.8195,-1989.7515,12.9206
Zodra de verdieping 3 checkpoint verschijnt moet checkpointid[playerid] = 5;
Zodra de verdieping 2 checkpoint verschijnt moet checkpointid[playerid] = 6;
Zodra de verdieping 1 checkpoint verschijnt moet checkpointid[playerid] = 7;
Ik weet dat het niet al te moeilijk is, maar helaas kan ik het niet. Ik zou het erg op prijs stellen, mocht je dit voor me willen doen (ja, JIJ).
Bij voorbaat dank en
As Melhoras,
NeoSyp
Bewerkt: door $NeoSyp$