Ey mensen. Ik heb hier een object die ik graag wil toevoegen in me servertje.
Ik ben een admin van een server en ik draai soort test servertje op LAN verbinding om objects toetevoegen en te kijken of die er is. Maar ik heb dit nog nooit gedaan. Ik vond het langzamerhand om niet alles een ander admin te laten doen dus wou het zelf ook proberen. Maar het lukt me niet, hier is de volgende wat ik in script zet:
Ey mensen. Ik heb hier een object die ik graag wil toevoegen in me servertje.
Ik ben een admin van een server en ik draai soort test servertje op LAN verbinding om objects toetevoegen en te kijken of die er is. Maar ik heb dit nog nooit gedaan. Ik vond het langzamerhand om niet alles een ander admin te laten doen dus wou het zelf ook proberen. Maar het lukt me niet, hier is de volgende wat ik in script zet:
public OnGameModeInit()
{
CreateObject(3279, 1516.883423, -675.826904, 93.825615, 0, 0, 0); //object 1
LoadConfig();
LoadTmp();
LoadProperty();
LoadBizz();
LoadSBizz();
//PlayerHaul[78][pLoad] = 10000;
PlayerHaul[78][pCapasity] = 10;
//PlayerHaul[79][pLoad] = 10000;
PlayerHaul[79][pCapasity] = 10;
//PlayerHaul[80][pLoad] = 10000;
PlayerHaul[80][pCapasity] = 5;
//PlayerHaul[81][pLoad] = 10000;
PlayerHaul[81][pCapasity] = 5;
SetGameModeText("Public Enemy: LS");
format(objstore, sizeof(objstore), "MOLE: I Got Nothin, Check Back With Me Later.");
format(cbjstore, sizeof(cbjstore), "HQ: There is Nothing in Your Vicinity, Out.");
gettime(ghour, gminute, gsecond);
FixHour(ghour);
ghour = shifthour;
if(!realtime)
{
SetWorldTime(wtime);
ETC
Het gaat vooral om de eerste gedeelte, iemand heeft me uitgelegd dat het zo moest, vervolgens moes is op 'Compile' klikken en dan zou het moeten doen.
Ik heb het gedaan, dan connect de server naar :7777 en wnnr het zo ver is en ik ben ingelogt, kijk ik op plaats van object en hij staat der niet.
Doe ik ergens fout? Vergeet ik ergens wat?
Zou fijn zijn als jullie me konden helpen.
Alvast bedankt, met vriendelijke groet
Gangstah