Jump to content
Geplaatst:
comment_785561

Dag Leden!

Psv is uit de Beker nadat ze een geschorste speler Manuel de Costa toch hadden laten spelen tegen Jong Heerenveen , ze hadden wel met 3-0 gewonnen.

Een enorme blunder , dit is niet goed te praten zo zij algemeen directeur Jan Reker. De KNVB beker is een mooie prijs die PSV graag wilt winnen , hier is het laatste woord nog niet over gezegd.

De Costa kreeg vorig seizoen twee gele kaarten , samen goed voor 1 duel schorsing. Volgens de KNVB Reglementen Heeft PSV de wedstrijd nu verloren en gaat Jong Heerenveen nu door.

Zelf vind ik het gewoon dom dat PSV dit doet , ze wisten het heus wel denk ik zelf , maar mij maakt het niks uit vind het alleen maar goed voor ze :D!

Bron: teletekst ( 803 )

Bewerkt: door Groot-Duimpje

• Reacties 47
  • Bezichtigingen 3k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Posted Images

Featured Replies

Geplaatst:
comment_786787
Jullie ajax fans zijn echt zielig. Als ajax er uit was gezet dat had ik dat ook niet zo leuk gevonden. Want ik zie liever een goede strijd in de finale tussen ajax en psv als niet. ;)

Hoezo zijn we zielig? Ik zeg toch dat het nogal stom is van PSV? Als Ajax dit had gedaan was het ook stom geweest. Maar ik snap het, je moet even je agressie kwijt.

@ Mister.X: Dat zeg je nu, maar je bent toch wel blij als je club een prijs wint, en maakt niet uit welke. Al is CL wel een grotere prestatie dan de Johan Fruitschaal, je bent er toch wel blij om. :)

Bewerkt: door Clowntje_93

Geplaatst:
  • Auteur
comment_787225
Het was gewoon een domme fout kan elke club overkomen. De champions leaque levert ook al 30 miljoen op daar is vergeleken de knvb beker niks bij.

nee , maar zo weet ik er nog wel een paar , tuurlijk moet je de Champions leqeu niet vergelijken met de KNVB beker vergelijken , sorry maar dat vind ik de domste vergelijking , we snappen natuurlijk wel dat je geen Miljoenen wilt , maar toch wel aardig wat , ook als je hebt gewonnen mag je zo en zo meedoen met de UefaCup als het goed is.

Geplaatst:
  • Auteur
comment_787797
Maar wat is het nut van dit topic dan als iedereen een reactie geeft van PSV's schuld?

daar gaat 't toch juist over , over PSV :Y ?

Geplaatst:
comment_788231

Ik snap nog steeds niet waarom op dit topic geen :slotje: zit. Dit kan toch gewoon in 't KNVB-beker-topic. Ik ga toch ook geen topic maken over AZ uit de beker omdat ik niet voor AZ sta.

Geplaatst:
  • Auteur
comment_788280

Ja maar dit is ( vind ik ) toch wel iets anders , ten eerste is dit niet de eerste keer dat dit gebeurt , ten tweede is het PSV , een topclub :Y

Geplaatst:
  • Auteur
comment_788728
Wat is AZ dan. 'n Amateurclub? nee. Ajax heeft het ook wel eens meegemaakt. Toen was er ok geen topic over.

AZ is is een keer in de top gekomen , nou staan ze gewoon weer op de plaats waar ze horen ( 11de ) , Ajax goh , die heeft het ook eens gedaan , waarom daar geen topic over was , weet ik niet Groot-Duimpje was er toen nog niet ?

Geplaatst:
comment_788767

Haha AZ een topclub. Het is een tobclub ja. AZ stelt echt niks voor, kijk alleen maar naar de supporters. 2 seizoenen geleden waren er 8.000, nu gaat het goed zit er 16.000 man (veel te weinig trouwens voor een 'topclub, als je bedenk dat Ajax voor 50.000 man speelt, Feyenoord voor 47.500 en PSV voor 35.000). En als het nu slecht gaat met AZ stappen ze allemaal weer over naar Ajax, d'r zijn zat Ajacieden (die dat ook zelf toegeven) die naar AZ zijn omdat a)de seizoenskaarten goedkoper zijn en b) er 'aantrekkerlijker' voetbal gespeelt wordt.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.