Geplaatst: 27 september 200717 jaren comment_785874 Heey ik zat net ff op Wikigta te kijken en toen zag ik dat er bij een Cropduster Voertuig: Helicopter stond terijl het een vliegtuig is!
Geplaatst: 27 september 200717 jaren comment_785876 Dit hoor je eigenlijk te posten in het 'Foutje gevonden topic'. Als ik me niet vergis zijn er meer van dat soort foutjes gevonden Greetz
Geplaatst: 27 september 200717 jaren comment_786024 Het is weer goed gezet, per ongeluk meeveranderd toen er bij bepaalde helikopters opgegeven was dat het een vliegtuig is. Bedankt voor het melden, volgende keer mag het inderdaad in het Foutje Gevonden topic.
Geplaatst: 29 september 200717 jaren Auteur comment_787145 Het is weer goed gezet, per ongeluk meeveranderd toen er bij bepaalde helikopters opgegeven was dat het een vliegtuig is. Bedankt voor het melden, volgende keer mag het inderdaad in het Foutje Gevonden topic. Okeey
Heey ik zat net ff op Wikigta te kijken en toen zag ik dat er bij een Cropduster Voertuig: Helicopter stond terijl het een vliegtuig is!