Geplaatst: 30 december 200420 jaren comment_72258 hallo, ik heb sins kort het spel san andreas aangeschaft mijn vraag is ik heb hier en van www.cheatplanet.com codes afgehaald hoe kan dan dat mijn codes het niet doen want ik heb ze nodig reacties's welcom danny
Geplaatst: 30 december 200420 jaren comment_72262 de enige reden die ik kan bedenken is.....toets je de codes wel goed in....het is niet zo dat je disc beveiligd is tegen cheats
Geplaatst: 30 december 200420 jaren Auteur comment_72264 de enige reden die ik kan bedenken is.....toets je de codes wel goed in....het is niet zo dat je disc beveiligd is tegen cheats ja maar ik heb wel goed de codes ingetoest
Geplaatst: 30 december 200420 jaren comment_72265 de enige reden die ik kan bedenken is.....toets je de codes wel goed in....het is niet zo dat je disc beveiligd is tegen cheats Verkeerd intoetsen gaat haast niet: 1 cijfer/letter fout en je krijgt een melding van verkeerde cheat. EDIT: heb je de code nog wel aangevinkt na het intoetsen voordat je het spel start? EDIT2: de standaard cheats heb je al wel werkend gekregen? Bewerkt: 30 december 200420 jaren door BrokenTable
Geplaatst: 30 december 200420 jaren comment_72266 welke codes doen het niet want sommige codes doen het inderdaad niet
Geplaatst: 30 december 200420 jaren Auteur comment_72271 welke codes doen het niet want sommige codes doen het inderdaad niet EDIT: heb je de code nog wel aangevinkt na het intoetsen voordat je het spel start? EDIT2: de standaard cheats heb je al wel werkend gekregen? huh :huh:
Geplaatst: 30 december 200420 jaren comment_72293 welke codes doen het niet want sommige codes doen het inderdaad niet EDIT: heb je de code nog wel aangevinkt na het intoetsen voordat je het spel start? EDIT2: de standaard cheats heb je al wel werkend gekregen? huh :huh: Als je wilt dat we je helpen, wees dan iig. duidelijk. Aangezien je het over codes hebt dacht ik aan een cheatdisc, maar heb je het gewoon over button codes (via je controler invoeren) ? Dan werkt de 'niet dood gaan' cheat iig. niet. Bewerkt: 30 december 200420 jaren door BrokenTable
Geplaatst: 30 december 200420 jaren Auteur comment_72303 welke codes doen het niet want sommige codes doen het inderdaad niet EDIT: heb je de code nog wel aangevinkt na het intoetsen voordat je het spel start? EDIT2: de standaard cheats heb je al wel werkend gekregen? huh :huh: Als je wilt dat we je helpen, wees dan iig. duidelijk. Aangezien je het over codes hebt dacht ik aan een cheatdisc, maar heb je het gewoon over button codes (via je controler invoeren) ? Dan werkt de 'niet dood gaan' cheat iig. niet. nou een paar doen het maar op speciale manier alle maal tegelijk ingedrukt hoeden maar ze doen het nog niet
Geplaatst: 31 december 200420 jaren comment_72547 Je moet de cheats in-game invoeren hé. Dus bv. tijdens het rennen, fietsen, rijden. Zorg dat je weet waar de knopjes zitten.
Geplaatst: 31 december 200420 jaren Auteur comment_72683 Je moet de cheats in-game invoeren hé.Dus bv. tijdens het rennen, fietsen, rijden. Zorg dat je weet waar de knopjes zitten. het maakt niet uit waneer je de cheats invult maar doen het nog niet hoor dus help me verder
Geplaatst: 31 december 200420 jaren comment_72687 Je moet de cheats in-game invoeren hé.Dus bv. tijdens het rennen, fietsen, rijden. Zorg dat je weet waar de knopjes zitten. het maakt niet uit waneer je de cheats invult maar doen het nog niet hoor dus help me verder je had het over ingedruk houden, maar dat hoeft niet, je moet ze na elkaar intoetsen. Probeer eens deze, kijken of die werkt: /\ /\ [] O X L1 L1 Beneden omhoog (het is een cheat van de hydra)
Geplaatst: 31 december 200420 jaren comment_72688 Je moet de cheats in-game invoeren hé.Dus bv. tijdens het rennen, fietsen, rijden. Zorg dat je weet waar de knopjes zitten. het maakt niet uit waneer je de cheats invult maar doen het nog niet hoor dus help me verder kijk eens op de gtagames site gta games site sommige doen het inderdaad niet 1 als je de cheat disc heb volg de instructies van BrokenTable 2 kijk eens op deze topic voor uitleg 3 zorg dat je de codes goed invult Bewerkt: 31 december 200420 jaren door josie
Geplaatst: 31 december 200420 jaren comment_72689 Kijk is op http://www.gtagames.nl Daar staan werkende cheats (als je ze goed invoert <_< )
Geplaatst: 31 december 200420 jaren comment_72691 nee hoor deze werkt niet: Oneindig gezondheid L2, L1, R1, R2, Up, Right, Down, Left, Circle, X, Square, Triangle
hallo,
ik heb sins kort het spel san andreas aangeschaft mijn vraag is
ik heb hier en van www.cheatplanet.com codes afgehaald
hoe kan dan dat mijn codes het niet doen want ik heb ze nodig
reacties's welcom
danny