Jump to content

Featured Replies

comment_787036

Nee, het is niet nodig om over 100% van het gangterritorium te beschikken. Het is uiteraard wel nodig om tenminste 35% hiervan te hebben wanneer je de missie "End of the Line" wilt starten, maar in jouw geval is dat dus niet meer nodig.

Zie hier de 100% checklist van GTA: San Andreas.

• Author
comment_787037

Bedankt Bling, de 100%-checklist heb ik al afgedrukt. Maar de gang-gebieden stonden en staan er niet bij, daarom vraag ik het nog even voor de zekerheid zodat ik een tijdje zoet ben...

Nogmaals bedankt Bling!

EDIT: er staat ook bij dat je alle missies in alle scholen moet spelen, moet je hier dan alles goud hebben voor de 100%? Of volstaat brons?

EDIT2: oké, bedankt -Matthijs-! Ik ga er direct aan beginnen.

Edited by Pitbull

comment_787042
EDIT: er staat ook bij dat je alle missies in alle scholen moet spelen, moet je hier dan alles goud hebben voor de 100%? Of volstaat brons?

Brons volstaat, je hoeft niet perse alles op goud te hebben. Deze optie is er omdat je met die medailles extra voertuigen kunt krijgen. Heb je bijvoorbeeld alles goud op de Flying School, dan zal er op Verdant Meadows een Hunter spawnen. Of heb je alles goud op de Driving School, dan zal je een Hotknife krijgen. Ze zijn dus verder niet nodig voor extra procenten, enkel voor de mensen die graag die voertuigen willen hebben en het leuk vinden om alles op goud te hebben.