September 29, 200718 yr Heey ik vroeg me af hoe je goed kan vliegen met een hydra het lijkt nu net een helicopter zonder propellers
September 29, 200718 yr Dan moet je een missie halen op het derde eiland, als je hem hebt gehaald kun je hem vinden op het vliegveld dat je gekocht hebt. De missie : Je moet het vliegveld kopen, ale missies doen en daarna zul je een opdracht krijgen dat je een hydra moet stelen je steel hem schakeld wat andere hydra's uit en je moet dan nog wat boten uitschakelen, als je dat gedaan hebt moet je hem terug brengen naar het vliegveld en dan is de missie klaar en kun je hem voortaan vinden op je vliegveld ! Edited September 29, 200718 yr by 2fast{0}
September 29, 200718 yr Euh... Volgens mij bedoelt hij de besturing. Met de numpad toetsen 8 laat je de jetmotoren naar voren staan, zodat hij vliegt als een vliegtuig en met 2 laat je ze weer staan zoals ze normaal zijn. Voor meer besturingsdetails ziehier EDIT: Als je SA op de PS2 hebt doe je dat met de rechteranalogestick @hieronder: Sportief opgevat Edited September 29, 200718 yr by MartyCeha
September 29, 200718 yr Euh... Volgens mij bedoelt hij de besturing. Met de numpad toetsen 8 laat je de jetmotoren naar voren staan, zodat hij vliegt als een vliegtuig en met 2 laat je ze weer staan zoals ze normaal zijn. Voor meer besturingsdetails ziehier EDIT: Als je SA op de PS2 hebt doe je dat met de rechteranalogestick haha, je hebt gelijk. Ik heb het een beetje te snel gelezen
September 29, 200718 yr Author Euh... Volgens mij bedoelt hij de besturing. Met de numpad toetsen 8 laat je de jetmotoren naar voren staan, zodat hij vliegt als een vliegtuig en met 2 laat je ze weer staan zoals ze normaal zijn. Voor meer besturingsdetails ziehier EDIT: Als je SA op de PS2 hebt doe je dat met de rechteranalogestick @hieronder: Sportief opgevat Thanks
Heey ik vroeg me af hoe je goed kan vliegen met een hydra het lijkt nu net een helicopter zonder propellers