Geplaatst: 29 september 200717 jaren comment_787309 Exlusief voor gtaforum leden! Toolbar mijn eerste wie wil hem Geupdated: nieuwe radio stions andere indeling wie hem wil is hij hier en voor wie hem niet wilt ook TUT IS KLAAR: ZIE DIT [TUT] Bewerkt: 2 oktober 200717 jaren door bramboy
Geplaatst: 29 september 200717 jaren comment_787323 De download doet 't niet en wat heb je hier aan. 't Lijkt meer dat 't voor je eigen is. Wat moeten we op jou forum doen en ik heb geen zin in Skyradio
Geplaatst: 29 september 200717 jaren comment_787328 Wie luistert er nog naar Skyradio (niet dat ik het slecht vind), maar doe Q music of Slam-FM
Geplaatst: 29 september 200717 jaren comment_787333 Exlusief voor gtaforum leden!Toolbar mijn eerste wie wil hem wat zie er op -opties: -cookies deleter -lay out veranderen -pop ups blockeren -pop ups toestaan -sites: -hotmail -Gtaf.ipbfree.com (mijn forum) -Gtaforum -opmerkingen? -zoeken: -google opent zich in een nieuw scherm -Internet radio: skyradio DOWNLOAD: Zo exclusief is dit niet. Er was er al is eentje beschikbaar onder sl+, maar vanwege bepaalde redenen is het niet aan het grote publiek getoont. Dit alles ligt aan de software van Toolbarstudio.
Geplaatst: 29 september 200717 jaren comment_787572 Zo exclusief is dit niet. Er was er al is eentje beschikbaar onder sl+, maar vanwege bepaalde redenen is het niet aan het grote publiek getoont.Dit alles ligt aan de software van Toolbarstudio. Je bedoelt deze toolbar? :$
Geplaatst: 29 september 200717 jaren comment_787585 Exlusief voor gtaforum leden!Toolbar mijn eerste wie wil hem wat zie er op -opties: -cookies deleter -lay out veranderen -pop ups blockeren -pop ups toestaan -sites: -hotmail -Gtaf.ipbfree.com (mijn forum) -Gtaforum -opmerkingen? -zoeken: -google opent zich in een nieuw scherm -Internet radio: skyradio DOWNLOAD: Zo exclusief is dit niet. Er was er al is eentje beschikbaar onder sl+, maar vanwege bepaalde redenen is het niet aan het grote publiek getoont. Dit alles ligt aan de software van Toolbarstudio. Haha, dat is trouwens m'n enige herinnering aan het SLschap dat ik nog heb, Ewoud's geweldige toolbar, echt geweldig man Ik hoop dat je'm ooit eens online zet voor iedereen! @Hierboven: volgens mij werkt die link niet meer hoor...Ewoud's toolbar is maar een paar weken online geweest. Bewerkt: 29 september 200717 jaren door kristof01
Geplaatst: 30 september 200717 jaren Auteur comment_787739 en ik ben bezig om andere radio stations er op te zetten maar ik moet eerst e de juiste site voor te vinden waar de internet radio opstaaat
Geplaatst: 30 september 200717 jaren comment_787889 en ik ben bezig om andere radio stations er op te zetten maar ik moet eerst e de juiste site voor te vinden waar de internet radio opstaaat Misschien moet je hier een TUT over maken
Geplaatst: 30 september 200717 jaren comment_787898 Ik heb er ook één een keer gemaakt, aldan niet over GTA.
Geplaatst: 30 september 200717 jaren comment_787927 Er is inderdaad, zoals Ewoud al meldde, al eens ééntje gemaakt voor SL+, maar dit ging niet helemaal goed en volgens mij is dat project dan ook gestopt. Verder vind ik er veel overbodige 'luxe' op zitten, en naar mijn weten is dat erg rommelig.
Geplaatst: 30 september 200717 jaren Auteur comment_788210 Ik wil best een [TUT] maken maar die komt waarschijnlijk over MIN. een week uit waarschijnlijk GEEN VIDEO TUT maar dat is nog niet zeker Bewerkt: 30 september 200717 jaren door bramboy
Geplaatst: 1 oktober 200717 jaren comment_788511 Die toolbars zijn gewoon te editen op een site die die verdiensten gratis maakt.. Niet echt bijzonder te noemen, noch een project.
Geplaatst: 1 oktober 200717 jaren Auteur comment_788701 ben al bezig met [TUT] wat heb ik gedaan: plaatjes maken!! plaatjes van .BMP naar .jpg geupload,want imageshack doet geen paint files TUT IS KLAAR: ZIE DIT [TUT] Bewerkt: 2 oktober 200717 jaren door bramboy
Exlusief voor gtaforum leden!
Toolbar mijn eerste wie wil hem
Geupdated:
nieuwe radio stions
andere indeling
wie hem wil is hij hier en voor wie hem niet wilt ook
TUT IS KLAAR: ZIE DIT [TUT]
Bewerkt: door bramboy