September 30, 200718 yr Ik heb weer eens een super-tut gevolgd en dit is het resultaat: C&C? Edited September 30, 200718 yr by Tunix
September 30, 200718 yr Heel mooi! mooie vormen achter de render en alles wat dezelfde kleurgenre... Het enige minpunt is dat hij links te hard belicht is en je zelfs je naam niet goed meer kunt lezen, als je je naam in het zwart of op overlay ofzo in het overbelichte plaatsje zet word dat misschien wel opgevult. Verder heel mooi => 8/10
October 1, 200718 yr Author Heel mooi!mooie vormen achter de render en alles wat dezelfde kleurgenre... Het enige minpunt is dat hij links te hard belicht is en je zelfs je naam niet goed meer kunt lezen, als je je naam in het zwart of op overlay ofzo in het overbelichte plaatsje zet word dat misschien wel opgevult. Verder heel mooi => 8/10 Ik heb hem op overlay gezet. Ik vind dat je hem best goed kan lezen. Bedankt voor je rate
October 5, 200718 yr Author Als jullie hem niet mooi vinden kunnen jullie dat ook gewoon zeggen hoor.
October 6, 200718 yr Een zeer mooie signature Tunix! De render is mooi ingebracht met hetgene wat erom heen zit. Ik weet niet wat het is. De splatter brush heb je ook mooi erbij gedaan. Door de C4D lijkt het net of het echt onze kant op komt. Hier krijg je een groot pluspunt bij! De tekst is ook goed gelukt. Precies waar ik van houd. Lekker onopvallend, maar wel op de goede plaats. Het enige negatieve wat ik kan vinden is dat je links boven een grote vlek hebt. Dit maakt hem daar wat donkerder waardoor dat gedeelte niet goed bij de signature past. Al met al een super goede signature! 9/10 Edited October 6, 200718 yr by Twankala
October 7, 200718 yr Author Een zeer mooie signature Tunix! De render is mooi ingebracht met hetgene wat erom heen zit. Ik weet niet wat het is. De splatter brush heb je ook mooi erbij gedaan. Door de C4D lijkt het net of het echt onze kant op komt. Hier krijg je een groot pluspunt bij! De tekst is ook goed gelukt. Precies waar ik van houd. Lekker onopvallend, maar wel op de goede plaats. Het enige negatieve wat ik kan vinden is dat je links boven een grote vlek hebt. Dit maakt hem daar wat donkerder waardoor dat gedeelte niet goed bij de signature past. Al met al een super goede signature! 9/10 Ah, dankje voor je rate. Wat eromheen zit is gewoon een brush. Tja ik twijfelde ook al of ik die grote splatter weg zou halen, maar als ik dat doe is het zo leeg daar.
Ik heb weer eens een super-tut gevolgd en dit is het resultaat:
C&C?
Edited by Tunix