Jump to content

het is waar op 100% extra eilandjes


ps2er

Recommended Posts

ik hbe ut op eerste eiland bij de vuurtoren kan je een eiland met een gebouw erop zien ben er geweest en er ligt van alles alle wapens alle voertuigen staan in ut gebouw zelfs andromada geen rumor het is egt!!!

Link to comment
Delen op andere websites

Kun je even goed uitleggen waar dit is.

Of een map sturen. Met een pijltje erbij.,

En je kent de regels , want als het niet waar is kan je gebanned worden.

Bewerkt: door mazzeltje
Link to comment
Delen op andere websites

als dit echt waar is dan ben ik de eerste man die op de maan was <_<

waarom blijven ze die dingen toch verzinnen :blink: ?

leg me dan terwijl ook eens uit waarom alle voertuigen op een eiland staan waar ze niet meer af kunnen :rolleyes:

Link to comment
Delen op andere websites

ik ben wel vaker bij de vuurtoren gestaan ik zag niks en ik denk niet dat erzoiets is dan moet het wel een heeeeel groot gebouw zijn.Kijk maar is naar de at-500. :huh:

Bewerkt: door easter egg
Link to comment
Delen op andere websites

ik hbe ut op eerste eiland bij de vuurtoren kan je een eiland met een gebouw erop zien ben er geweest en er ligt van alles alle wapens alle voertuigen staan in ut gebouw zelfs andromada geen rumor het is egt!!!

Hier een paar opmerkingen:

- Volgens informatie uit het spel spawn er nergens een Andromada.

- Als je bij de vuurtoren staat ben je nog lang niet ana het einde van het speelveld, dus dit eilandje zou gewoon binnen het kaartgebied moeten liggen (zo ver kun je namelijk niet kijken in SA

Alleen posts met het bewijs of de waarheid als de eilandjes toch niet bestaan zijn nog toegestaan in dit topic.

Ik heb geen zin in nog een topic zoals het 'Andromada bewijs' van Tuned-Perennial / Vayne, ik denk dat niemand daar op zit te wachten.

Link to comment
Delen op andere websites

Nou, het spijt me zeer. Maar ik was al eens vanaf die vuurtoren gaan varen, ik denk zo'n 15 minuten lang. En ik was aardig ver de zee op, maar geen eiland gezien. ik weet niet hoe ver jij ken kijken?!?

Link to comment
Delen op andere websites

ik hbe ut op eerste eiland bij de vuurtoren kan je een eiland met een gebouw erop zien ben er geweest en er ligt van alles alle wapens alle voertuigen staan in ut gebouw zelfs andromada geen rumor het is egt!!!

ik geloof er niks van hoor eerst bewijzen en daarna pas geloven als ik die ook gezien heb in gta sa <_<

ps2er bewijs maar dat echt in gta sa of ben jij nu aan het fantaseren misschien??? :blink:

Link to comment
Delen op andere websites

ik hbe ut op eerste eiland bij de vuurtoren kan je een eiland met een gebouw erop zien ben er geweest en er ligt van alles alle wapens alle voertuigen staan in ut gebouw zelfs andromada geen rumor het is egt!!!

ik geloof er niks van hoor eerst bewijzen en daarna pas geloven als ik die ook gezien heb in gta sa <_<

ps2er bewijs maar dat echt in gta sa of ben jij nu aan het fantaseren misschien??? :blink:

Ik maak wel eens typefouten, maar is deze zin echt zo onduidelijk:

Alleen posts met het bewijs of de waarheid als de eilandjes toch niet bestaan zijn nog toegestaan in dit topic.

Nee toch?

De volgende offtopic post krijgt een gratis waarschuwing. Er gaat geen slotje op dit topic zodat er bewijs (voor of tegen, maakt niet uit) kan worden gepost. Meningen zijn niet relevant en dus SPAM!

EDIT: slotje en topic verwisseld

Bewerkt: door BrokenTable
Link to comment
Delen op andere websites

ps2er reageert niet eens meer...dus het zal wel nep zijn he

EDIT By BrokenTable: Gefeliciteerd! Jij bent de eerste die een gratis bonus waarschuwing hebt gekregen!

Bewerkt: door BrokenTable
Link to comment
Delen op andere websites

ik heb een half uur(onze tyd) met een hydra daar gevlogen maar er is daar geen 4de eiland.

@ BrokenTable foutje moet kunnen ;)

@ iedereen op de forum: post niet,groote kans op een warning

ik kreeg van shyne een warning voor het posten <_< :angry:

Bewerkt: door tupac
Link to comment
Delen op andere websites

sorry dat ik niet heb gereageert maar je moet het wel op 100% hebben uitgespeelt om ut te zien he mischien ligt het eraan dat ik de illegale versie heb die het eerst uitkwam??? ik weet ut nie maar een vriend van mij komt hier op trug die heeft screens gemaakt en ik ga nu lekker naar frankrijk dus de groeten mense ben eind vakantie trug

Link to comment
Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...