Geplaatst: 30 september 200717 jaren comment_788197 hey mense, ik probeerde de 100procent savegame van deze site te downloaden en dat lukte. mijn usb kabel was langs beide kanten aangesloten en hij stond op usb-modus. toen kopieerde ik de savegamemap naar mijn psp en volgens de pc zat de savegame op mijn psp , maar als ik mn psp verkende vond ik de savegame niet?!? plz help me (ps: ik heb gezocht naar hulp op de site maar ik vond geen sorry als ik niet goed gezocht heb.) grtz Emilio
Geplaatst: 30 september 200717 jaren comment_788219 hey mense,ik probeerde de 100procent savegame van deze site te downloaden en dat lukte. mijn usb kabel was langs beide kanten aangesloten en hij stond op usb-modus. toen kopieerde ik de savegamemap naar mijn psp en volgens de pc zat de savegame op mijn psp , maar als ik mn psp verkende vond ik de savegame niet?!? plz help me (ps: ik heb gezocht naar hulp op de site maar ik vond geen sorry als ik niet goed gezocht heb.) grtz Emilio De Savegame is ingepakt met Winrar. Heb je de Savegame uitgepakt met Winrar? Zo nee, dan kun je hier Winrar downloaden. Je moet de Savegame in de map SAVEDATA stoppen zodat de Savegame herkent wordt.
Geplaatst: 30 september 200717 jaren Auteur comment_788224 hey mense,ik probeerde de 100procent savegame van deze site te downloaden en dat lukte. mijn usb kabel was langs beide kanten aangesloten en hij stond op usb-modus. toen kopieerde ik de savegamemap naar mijn psp en volgens de pc zat de savegame op mijn psp , maar als ik mn psp verkende vond ik de savegame niet?!? plz help me (ps: ik heb gezocht naar hulp op de site maar ik vond geen sorry als ik niet goed gezocht heb.) grtz Emilio De Savegame is ingepakt met Winrar. Heb je de Savegame uitgepakt met Winrar? Zo nee, dan kun je hier Winrar downloaden. Je moet de Savegame in de map SAVEDATA stoppen zodat de Savegame herkent wordt. Erg bedankt. zouden er trouwens kunnen virussen op zitten?
Geplaatst: 30 september 200717 jaren Auteur comment_788230 het is in engels. is het dan ''extract with winrar'' dat iik moet kiezen?
Geplaatst: 30 september 200717 jaren Auteur comment_788233 Dat lukt hier echt niet kan iemand me nog raad geven??
Geplaatst: 30 september 200717 jaren comment_788239 Als eerste zou je eens kunnen beginnen met de Bewerk knop onder je bericht te gebruiken, want een quadriple post (4× achter elkaar een bericht plaatsen !) is toch wel iets wat we liever niet zien. Nu het antwoord: Ja, dat moet extract with WinRar zijn. En dan nog eens in de juiste map. (ROOT/PSP/Savedata) Ook geen virussen (zelfs al zou dat erop zitten dan zou je virusscanner dat zo eruit moeten pikken). En een beetje meer geduld want soms duurt het een dag voordat iets beantwoord wordt, het is niet zoiets als chatten Bewerkt: 30 september 200717 jaren door MartyCeha
Geplaatst: 1 oktober 200717 jaren comment_788698 Wat bedoel je precies? Dit? Je moet wel in de juiste map je savegames plaatsen en je moet ze ook unzippen ja
hey mense,
ik probeerde de 100procent savegame van deze site te downloaden en dat lukte.
mijn usb kabel was langs beide kanten aangesloten en hij stond op usb-modus.
toen kopieerde ik de savegamemap naar mijn psp en volgens de pc zat de savegame op mijn psp , maar als ik mn psp verkende vond ik de savegame niet?!?
plz help me
(ps: ik heb gezocht naar hulp op de site maar ik vond geen
sorry als ik niet goed gezocht heb.)
grtz Emilio