Geplaatst: 1 oktober 200717 jaren comment_788392 Hey!.Wij gaan binnekort op school misschien Saw3 kijken,maar ik ben pas 11,en kan ik dit wel zien.Want ik ben niet zo'n horrorfan.Denken jullie dat die film geschikt is voor een elfjarige? MVG:Gino
Geplaatst: 1 oktober 200717 jaren comment_788399 Bekijk de trailer eerst eens even. Hierin wordt de sfeer omrent de gehele film een beetje nagebootst. --------------------------------------------------------------------------------------------------------------------- Saw3 is geen horrorfilm met geesten of andere creapy wezens. Het gaat zich om bloed, afgehakte lichaamsdelen, en vele schrikmomenten. Ook geluid speelt in deze film een belangrijke rol, bij elk schrikmoment wordt het nog eens extra sterk door geluidseffecten. Zoals alle SAW-films is het verhaal voor de 'kleinere' moeilijk te volgen. Ik raad deze film dan ook niet aan indien je nog maar 11 jaar bent.
Geplaatst: 1 oktober 200717 jaren comment_788410 waar slaat dit op het is belachelijk dat jullie leraar jullie een film als deze laten zien Een van mijn leraren deed dat ook en ze is ontslagen maar als het egt gebeurt kan je ook gewoon zeggen van dat je het niet wilt zien en iets anders kan doen. tenminste als je deze film egt niet wilt kijken
Geplaatst: 1 oktober 200717 jaren comment_788423 Ik zou het ten zeerste afraden om Saw III te gaan bekijken met een Groep 8. Sommige scènes zijn daar gewoon veel te luguber voor.. jullie kunnen als klas veel meer plezier beleven aan een film als Happy Feet. Mocht je leraar toch voor Saw III kiezen, dan kun je gewoon kijken tot hoever je het wel oke vindt. Wordt het je te smerig? Gewoon aankaarten bij je leraar. Lijkt me sterk dat hij doorgaat met het vertonen van een film wanneer er leerlingen protesteren. Of hij moet echt een zieke geest hebben.
Geplaatst: 1 oktober 200717 jaren comment_788458 waar slaat dit op het is belachelijk dat jullie leraar jullie een film als deze laten zien Een van mijn leraren deed dat ook en ze is ontslagen maar als het egt gebeurt kan je ook gewoon zeggen van dat je het niet wilt zien en iets anders kan doen. tenminste als je deze film egt niet wilt kijken Wij kregen The Passion Of The Christ voorgeschoteld in m'n klas toen ik 12 was.. We mochten niet eens weg, we MOESTEN het kijken. Maar ja, hij is over-de-top Bert Visser fan, dus wat variatie is ook wel goed, in plaats van dat hij elke techniek-les 1 of ander saai showtje van die ADHD-vent meeneemt. Saw mag je eng/geweldadig vinden, als je het liever niet wil zien moet je naar de leraar toe en als het per sé moet, dien je een klacht in EDIT: Ik was zelfs 11... Bewerkt: 1 oktober 200717 jaren door Blue Yoshi 97
Geplaatst: 1 oktober 200717 jaren comment_788568 Als je een idee wilt hebben van wat voor ongein er in Saw III voor komt: Wel je geluid zachter zetten want niet iedereen zal de muziek even prettig vinden Ik denk in ieder geval dat als je niet/slecht tegen bloed, gore en andere misselijkmakende taferelen kan je de film beter niet kan kijken... Bewerkt: 1 oktober 200717 jaren door Sdajafol
Geplaatst: 2 oktober 200717 jaren comment_788909 Die zijn zo fucking eng man die films, de laatste keer dat ik een Saw zag was een paar jaar geleden en ik was alleen thuis. Heb toen voor de zekerheid maar een knuppel onder m'n kussen gelegt, en ben toen 2 uur later zwetend wakker geworden...wat was ik blij toen het ochtend was.
Geplaatst: 4 oktober 200717 jaren comment_790058 Sommigen kunnen er beter tegen dan andere. Toen ik 11 was kon ik wel tegen veel bloed enzo, alleen niet tegen Aliens in films Maar Saw voor groep 8 is een slecht idee, al die onschuldige kindertjes wordt de gruwelijkste gruwelen voorgeschoteld. Ik zou naar de directeur gaan als de leraar Saw opzet. En als je toch Saw wil zien moet je beginnen met 1 he!! (Thuis eerst 1 en 2 kijken is dan het beste , 's nachts als je alleen bent )
Geplaatst: 4 oktober 200717 jaren comment_790210 Nogal onverantwoordelijke docent lijkt me, die Saw III laat zien aan zn klas. Volg het leeftijdsadvies nou maar gewoon op en wees braaf Ik heb m trouwens ook al gezien en ik ben 15, maar das toch net weer 4 jaar ouder he.
Geplaatst: 4 oktober 200717 jaren comment_790242 ik heb hem ook gezien hij is wel spannend en redelijk erg ma het is te doen tis tezien welke horror films al gezien hebt qua horror
Geplaatst: 15 november 200717 jaren comment_822936 Er komt toch ook in voor dat een man een zaag krijgt en zelf zijn been er af moet zagen PS: ik ben pas 13 ik weet niet opf die film wel voor mij geschikt is
Geplaatst: 15 november 200717 jaren comment_822945 Weet je hoe vet die film is, kijken! Is eigenlijks niks engs aan, alleen heleboel bloed en lichaamsdelen. Ik was ook 13 en een beetje toen ik die film zeg, echt vet :O Bewerkt: 15 november 200717 jaren door Thabit
Geplaatst: 17 november 200717 jaren comment_824172 waar gaat het heen met de jeugd! allemaal films kijken voor 16 en 18+ terwijl je maar 13 ben!! vind ik niet kunnen! we zouden netzoals bij spellen gewoon moeten doen dat je 16+ moet zijn om een dvd voor 16+ te kopen met groep 8 deze film kijken... weet gelijk zeker dat 1 iemand uit die klas geestelijke waanbeelden krijgt en hetzelfde wil doen waarna die over 10 jaar een halve school afschiet
Geplaatst: 17 november 200717 jaren comment_824285 Was het niet Saw 3 waarbij mensen moesten kotsen toen ze die zagen (in de biscoop in Engeland dacht ik). @X-boy: Gino99 heeft dit op 1 oktober gepost. Dik anderhalve maand dus.... Ik ben wel benieuwd of ze de film ook echt bekeken hebben. Bewerkt: 17 november 200717 jaren door SoaDT0M
Geplaatst: 17 november 200717 jaren comment_824295 Wat hebben jullie voor een gestoorde meester ?? Ik heb de trailer bekeken en ik heb hem op de helft uitgezet anders kan ik vanacht niet slapen . Als ik jou was zou ik gewoon een paar kinderen verzamelen die ook tegen de film zijn en gewoon naar de meester toe stappen, dan zijn er natuurlijk ook nog niet kooters die de film wel willen zien doe dan dit: geef ze een enorme grote bek terug. Greetz X-boy
Geplaatst: 23 november 200717 jaren comment_828331 Of je de film wel of niet wilt zien het gaat om het principe dat een leraar nooit zo`n film aan 11jarigen mag laten zien. Echt een gestoorde leraar ik zou het tegen je ouders zeggen en tegen de directeur.
Hey!.Wij gaan binnekort op school misschien Saw3 kijken,maar ik ben pas 11,en kan ik dit wel zien.Want ik ben niet zo'n horrorfan.Denken jullie dat die film geschikt is voor een elfjarige?
MVG:Gino