Jump to content
Geplaatst:
comment_788535

Mocht je (kleine) problemen hebben met een SA:MP pawnscript, stel je vraag dan hier. Het is hier dus niet de bedoeling dat je om een script gaat vragen. Het gaat alleen om jouw eigen code.

Maar houdt met het volgende wel even rekening zodat het topic overzichtelijk blijft:

  • Toon altijd de volledige code van de functie waarin het probleem zich bevindt.
  • Gebruik om je pawnscript te tonen de BB-tags "code" of zet het even op Pastebin als het script te groot is.
  • Ga niet dubbelposten als er nog niemand op je vraag heeft gereageerd. Heb geduld.
  • En het belangrijkste gebruik eerst altijd de zoekfunctie, wellicht is jouw vraag al gesteld.

  • Reacties 838
  • Bezichtigingen 205k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Featured Replies

Geplaatst:
comment_989951

Ik had hem ook bij OnGameModeInit gezet. Maar dan krijg ik de volgende error:

C:\Program Files\Rockstar Games\Eigen server\gamemodes\freeroam_1.6.pwn(213) : error 017: undefined symbol "EnableStuntBonusForAll"

Een command voor het opvragen van de tijd heb ik volgens mij wel ergens. Zal het binnenkort proberen op te zoeken.

offtopic: Gratz met je 300e post ;) een mijlpaal binnen "scripting problemen topic" :D

Bewerkt: door Ymosky

Geplaatst:
comment_989995
Ik had hem ook bij OnGameModeInit gezet. Maar dan krijg ik de volgende error:

C:\Program Files\Rockstar Games\Eigen server\gamemodes\freeroam_1.6.pwn(213) : error 017: undefined symbol "EnableStuntBonusForAll"

Een command voor het opvragen van de tijd heb ik volgens mij wel ergens. Zal het binnenkort proberen op te zoeken.

offtopic: Gratz met je 300e post ;) een mijlpaal binnen "scripting problemen topic" :D

Hmmm, probeer dit er eens neer te zetten:

EnableStuntBonusForAll(1);

Waarschijnlijk heb jij alleen EnableStuntBonusForAll; neergezet, dat wat hierboven staat geeft een '1' aan en een staat weer voor 'true' dus een '0' is voor 'false'..

Als dat niet werkt weet ik het ook niet sorry :(

Geplaatst:
comment_992206
Nee, volgens mij gebruik jij nog sa:mp 0.2.1 (of 0.1b) :{

Je moet het updaten naar 0.2.2, want daar zit die functie namelijk bij... ;)

hahahaha :$ Ik had inderdaad nog 0.2.1 Waarschijnlijk met opschonen van mn pc de verkeerde versie verwijderd

Maargoed, bedankt!! ik kan weer verder :)

Geplaatst:
comment_992825
Werken timers ook niet bij versie 0.2.1?

Jawel, want die heb ik ook in mn script zitten (wat ik dus een al een poos met 0.2.1 deed :puh: )

0.2.1 en 0.2.2 verschillen qua scripting niet zo veel geloof ik, het was toen vooral de "leuke dingetjes" die veranderd zijn als die stuntbonussen, meerdere regels op chat, special actions, een paar limieten omhoog en nog wat dingetjes. (herinner ik me ineens weer ;) )

Geplaatst:
comment_993182
Oke, nu een site gaan maken :)

Uhuh? Ik volg het niet helemaal meer eigenlijk. Eerst vraag je of timers met 0.2.1 werken, daarna is het "oke, nu een site maken" wat heeft dat met elkaar te maken dan

Ben ik nou gek of...?

Geplaatst:
comment_994999
Oke, nu een site gaan maken :)

Uhuh? Ik volg het niet helemaal meer eigenlijk. Eerst vraag je of timers met 0.2.1 werken, daarna is het "oke, nu een site maken" wat heeft dat met elkaar te maken dan

Ben ik nou gek of...?

Voor me server, ik wacht op antwoord voor register ( dine.inc errors ) en checkpoints..

Geplaatst:
comment_995587

Voor dini.inc errors heb ik gedaan, hopelijk werkt het.

Die checkpoints probeer ik binnenkort nog naar te kijken. Maar ik kan niks beloven.

fftjes off-topic: Heeft iemand de laatste tijd iets van Azer gehoord? zie ik echt totaal nooit meer hierzo.

Geplaatst:
comment_995625
fftjes off-topic: Heeft iemand de laatste tijd iets van Azer gehoord? zie ik echt totaal nooit meer hierzo.

Hij is al bijna een week niet online geweest... :N Het word wel weer eens tijd dat een moderator dit subforum een bezoekje brengt.. :{

Nu de ontwikkeling van sa:mp gestopt is, zal hij dus ook zijn 'baantje' als beta-tester wel kwijt zijn...

Maargoed, we zien hem vast nog wel een keer verscheinen.

(Koe Mzungu is immers ook na 4 maanden niks van zich te hebben laten horen weer teruggekeerd alsof er niks aan de hand was... :{ )

Geplaatst:
comment_1002567

Hallo iedereen,

Dit is mijn probleem. Hoe kan ik 1 interior voor meerdere huizen gebruiken? Dus een huis in LV met Interior 7 en een huis in SF met interior 7.

Of is dit niet mogelijk.

Gr Jan

Geplaatst:
comment_1002614

Het kan heel goed met virtualworld, alleen zorg wel dat je er goed over nadenkt en het script zorgvuldig opbouwt.

Fout die je snel kan maken daarbij is dat een speler bij het verlaten van de interior verkeerd terrechtkomt, dus dat de speler uit LV in SF terrechtkomt en omgekeerd.

kheb het zelf namelijk meerdere zo keren meegemaakt :D

Gast
Dit onderwerp is gesloten.

Recent actief 0

  • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.