Jump to content
Geplaatst:
comment_788535

Mocht je (kleine) problemen hebben met een SA:MP pawnscript, stel je vraag dan hier. Het is hier dus niet de bedoeling dat je om een script gaat vragen. Het gaat alleen om jouw eigen code.

Maar houdt met het volgende wel even rekening zodat het topic overzichtelijk blijft:

  • Toon altijd de volledige code van de functie waarin het probleem zich bevindt.
  • Gebruik om je pawnscript te tonen de BB-tags "code" of zet het even op Pastebin als het script te groot is.
  • Ga niet dubbelposten als er nog niemand op je vraag heeft gereageerd. Heb geduld.
  • En het belangrijkste gebruik eerst altijd de zoekfunctie, wellicht is jouw vraag al gesteld.

  • Reacties 838
  • Bezichtigingen 204.8k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Posted Images

Featured Replies

Geplaatst:
comment_846571

Nu heb ik eigenlijk meer een vraag, is het mogelijk om bv. (ik heb nu een Hydra Fun) dat degene die dood is word geteleporteerd naar zijn spawnplek en dat als ie bv. uit de hydra stapt hij ook terug word geteleporteerd, en ook dat de winnaar een bepaalde geldsom krijgt? Ik zou geen flauw idee hebben dat te maken. En, nog veen vraag :puh: . Ok, hier komt ie. De meeste noobie vraag ooit, hoe maak ik een race? Bedankt alvast!

Bewerkt: door Rivel

Geplaatst:
comment_846614
Nu heb ik eigenlijk meer een vraag, is het mogelijk om bv. (ik heb nu een Hydra Fun) dat degene die dood is word geteleporteerd naar zijn spawnplek en dat als ie bv. uit de hydra stapt hij ook terug word geteleporteerd, en ook dat de winnaar een bepaalde geldsom krijgt? Ik zou geen flauw idee hebben dat te maken. En, nog veen vraag :puh: . Ok, hier komt ie. De meeste noobie vraag ooit, hoe maak ik een race? Bedankt alvast!

Als je dood gaat wordt je toch automatisch weer gespawnt op de spawnplek?

Als je wilt dat een speler terug gaat naar zijn spawnplek als die uit een hydra stapt:

public OnPlayerExitVehicle(playerid, vehicleid)
{
if(GetVehicleModel(vehicleid) == 520)
{
	SpawnPlayer(playerid);
}
return 1;
}

Ik weet niet hoe je races maakt

Geplaatst:
comment_846643
Nu heb ik eigenlijk meer een vraag, is het mogelijk om bv. (ik heb nu een Hydra Fun) dat degene die dood is word geteleporteerd naar zijn spawnplek en dat als ie bv. uit de hydra stapt hij ook terug word geteleporteerd, en ook dat de winnaar een bepaalde geldsom krijgt? Ik zou geen flauw idee hebben dat te maken. En, nog veen vraag :puh: . Ok, hier komt ie. De meeste noobie vraag ooit, hoe maak ik een race? Bedankt alvast!

Als je dood gaat wordt je toch automatisch weer gespawnt op de spawnplek?

Als je wilt dat een speler terug gaat naar zijn spawnplek als die uit een hydra stapt:

public OnPlayerExitVehicle(playerid, vehicleid)
{
if(GetVehicleModel(vehicleid) == 520)
{
	SpawnPlayer(playerid);
}
return 1;
}

Ik weet niet hoe je races maakt

Hmm, als ik dit zet, is er iets raars, ik stap dan uit een hydra, maar dan verdwijnt de hydra, en zie ik ekle zijn schaduw + ok alle andere spawns errond verdwijneen en ik kan nieets meer doen met mijn schaduw zelfs niet uitstappen behalve /kill.

Geplaatst:
comment_846738

weet iemand hoe het kan komen dat als ik in Los Santos kom, dat gta dan crasht?

(dit gebeurd alleen in sa:mp en niet in de gewone gta)

Geplaatst:
comment_846809

weet iemand hoe het kan komen dat als ik in Los Santos kom, dat gta dan crasht?

(dit gebeurd alleen in sa:mp en niet in de gewone gta)

Is dat gebeurt nadat je iets aan je script had toegevoegd?

Geplaatst:
comment_846989

ik weet het niet echt... maar voorlopig staan er in los santos alleen maar een paar

parachutes op een flatgebouw; dat is alles

en volgens mij is daar niets mis mee:

	AddStaticPickup( 371,2,1544.5156,-1374.4933,330.0560); // LSTower Parashute 1
AddStaticPickup( 371,2,1531.0636,-1370.1206,330.0497); // LSTower Parashute 2
AddStaticPickup( 371,2,1523.8779,-1359.0205,330.0493); // LSTower Parashute 3
AddStaticPickup( 371,2,1526.4482,-1346.4216,330.0518); // LSTower Parashute 4
AddStaticPickup( 371,2,1537.4034,-1338.1161,330.0526); // LSTower Parashute 5
AddStaticPickup( 371,2,1551.7889,-1338.1819,330.0501); // LSTower Parashute 6
AddStaticPickup( 371,2,1562.7330,-1346.4830,330.0493); // LSTower Parashute 7
AddStaticPickup( 371,2,1565.2675,-1359.0555,330.0542); // LSTower Parashute 8
AddStaticPickup( 371,2,1558.0649,-1370.1418,330.0524); // LSTower Parashute 9

Bewerkt: door [wwg] Pulverizer_Be [ldr]

Geplaatst:
comment_847016

ik weet het niet echt... maar voorlopig staan er in los santos alleen maar een paar

parachutes op een flatgebouw; dat is alles

en volgens mij is daar niets mis mee:

	AddStaticPickup( 371,2,1544.5156,-1374.4933,330.0560); // LSTower Parashute 1
AddStaticPickup( 371,2,1531.0636,-1370.1206,330.0497); // LSTower Parashute 2
AddStaticPickup( 371,2,1523.8779,-1359.0205,330.0493); // LSTower Parashute 3
AddStaticPickup( 371,2,1526.4482,-1346.4216,330.0518); // LSTower Parashute 4
AddStaticPickup( 371,2,1537.4034,-1338.1161,330.0526); // LSTower Parashute 5
AddStaticPickup( 371,2,1551.7889,-1338.1819,330.0501); // LSTower Parashute 6
AddStaticPickup( 371,2,1562.7330,-1346.4830,330.0493); // LSTower Parashute 7
AddStaticPickup( 371,2,1565.2675,-1359.0555,330.0542); // LSTower Parashute 8
AddStaticPickup( 371,2,1558.0649,-1370.1418,330.0524); // LSTower Parashute 9

Als je die pickup's weghaalt, crasht je spel dan nog steeds?

Geplaatst:
comment_847042

maar aan sa-mp ligt het niet, want op andere servers kan ik wel in ls komen

en aan gta sa ligt het ook niet; want in single player werkt het wel

het zal aan m'n script liggen, maar ik vind geen fout :ch:

Geplaatst:
comment_847051

:? neen

wat is dat? :{

(sorry, mar ik ken er nog niet zo veel van)

Bewerkt: door [wwg] Pulverizer_Be [ldr]

Gast
Dit onderwerp is gesloten.

Recent actief 0

  • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.