Geplaatst: 31 december 200420 jaren comment_72624 heey mense ik speel zoon 2 weeken trug in julli server en word zo maar gebannd hoe kan da en kan iemant dat weg haalen alvast bedankt venom
Geplaatst: 31 december 200420 jaren comment_72627 Administrators van de MTA server kunnen dit doen. Maar waarschijnlijk doen hun dat neit omdat mensen meestal met een goede reden worden geband. Dus de kans is klein.
Geplaatst: 31 december 200420 jaren comment_72662 ik ben ook om nix gebanned...en no steed snie ge unbanned
Geplaatst: 31 december 200420 jaren comment_72664 eej,, das wel lullig voor venom als je nix doet en je word zomaar gebant... weet je wie je heeft gebanned..?! zoniet!! wrom is ie dan gebant Admins.... :questionmark:! groeten
Geplaatst: 31 december 200420 jaren comment_72669 die "zonder reden" zal wel een reden hebben,niemand gaat je zomaar bannen
Geplaatst: 31 december 200420 jaren Auteur comment_72768 zonder redde gebanne ja da is echt niet tof hoor dus ik hoop dat julli er iets aan kunnen doen zo niet jammer dan maar dit is niet lolig later venom
Geplaatst: 31 december 200420 jaren comment_72802 die "zonder reden" zal wel een reden hebben,niemand gaat je zomaar bannen Gebeurd weleens hoor... Of om een nutteloze reden... Komt voor op elke server... Maar daarnaast, iedereen die gebanned word zegt ook dat hij/zij niks heeft gedaan, dus de keuze om gebanned te laten of te unbannen is ook vrij moeilijk...
Geplaatst: 31 december 200420 jaren comment_72804 mmmm... nee maarja anderz had degene die hem gebanned heeft het toch wel gemeld? of gebeurt dat niet op de gtagames server?
Geplaatst: 1 januari 200520 jaren comment_73302 bij mij dus niet! van het ene op et andere moment...zonder rede.
Geplaatst: 1 januari 200520 jaren Auteur comment_73324 heey mense nu kunnen julli wel mooi lule maar ik deet niks verkert en kon wel op rotte da is niet lolig duz doe er nu maar wat aan en niet kutte en der is geen rede dat ik weg moest want ik heet noobs die cheaten en kutte want da is saai duz los eve op a u b
Geplaatst: 1 januari 200520 jaren comment_73329 heey mense nu kunnen julli wel mooi lule maar ik deet niks verkert en kon wel op rotte da is niet lolig duz doe er nu maar wat aan en niet kutte en der is geen rede dat ik weg moest want ik heet noobs die cheaten en kutte want da is saai duz los eve op a u b als je abn typt kunnen we het allemaal lezen en begrijpen :rolleyes:
Geplaatst: 1 januari 200520 jaren comment_73352 nu kunnen julli wel mooi lule maar ik deet niks verkert en kon wel op rotte da is niet lolig duz doe er nu maar wat aan en niet kutte en der is geen rede dat ik weg moest want ik heet noobs die cheaten en kutte want da is saai duz los eve op a u b Jammer dat er vrijwel geen admins van die MTA server ook dit forum bezoeken en/of alles doorlezen, denk dat ze vrijwel nix kunnen beginnen zonder je IP ook... Maar dat kan ook aan mij liggen... Voor zover ik overigens gezien heb op dit forum worden mensen ook niet meer unbanned...
Geplaatst: 1 januari 200520 jaren comment_73429 eej, ik denk dat veel mensen dit lezen...en er komt misschien een slechte naam van! dus als je zonder reden gebant word dan gaan mensen ook niet meer zo gauw op de server! maar venom iedereen wil eerst bewijs zien voordat je geunbant kan worden groeten
Geplaatst: 2 januari 200520 jaren comment_73539 eej,ik denk dat veel mensen dit lezen...en er komt misschien een slechte naam van! dus als je zonder reden gebant word dan gaan mensen ook niet meer zo gauw op de server! maar venom iedereen wil eerst bewijs zien voordat je geunbant kan worden groeten Hoe meot die gaan bewijzen dat die voor niks gebanned..? Dan meot die toch eerst een reden hebben waarvoor die gebanned is dan kan die bewijzen dat die het niet gedaan heeft ( of misschien wel gedaan heeft )
Geplaatst: 2 januari 200520 jaren comment_73605 eej, dus stuurt hij een PM naar joriz over dit.. en Joriz vraagt aan 1 van de Admins waarom Venom is gebanned dan is dit klaar dus Venom doe dat eerst maar
Geplaatst: 2 januari 200520 jaren Auteur comment_73821 oke waar kan ik die ene joriz spreeken [XT]Venom
heey mense
ik speel zoon 2 weeken trug in julli server en word zo maar gebannd
hoe kan da en kan iemant dat weg haalen
alvast bedankt
venom