Geplaatst: 2 oktober 200717 jaren comment_788867 Hallo Gta Forum Member Ik was even lekker aan het driften op NFS: Carbon en ik dacht he laten we een leuke Drift battle competitie maken De hoogste is dan zo gezegt de winnaar De Driftzone: De Start: (Mijn drift score) Ok mijn score is 148211 De score ben ik zover gekomen met een gewoonen auto waar ik nog niet ver mee ben deze auto kan als het goed is max 130 ofzo dus zo hard getuned heb ik em nog niet Hoe krijg ik makkelijk zo hoge score ? [TIP] Als jullie aan het driften zijn staat er midden boven: Speedbonus,, Hoe sneller je gaat hoe meer punten je krijgt (dus het beste is dat de speedbonus helemaal blauw moet staan,, dan race je zo door de drift heen) Iedereen succes btw: dit is my car waarmee ik gedrift heb: Zo zie je maar dat hij niet super snel is en tog best hoge score gewoon lekker veel gassen,, en niet tegen de wande aan komen Rulez: * Geen gespam * 1 post op een dagen niet achter elkaar (Met post bedoel ik je drift score,, ) * Je moet een screenshot nemen van je score het zelfde als wat ik heb gedaan * En veel fun hebben * Reacties geven mag wel De bedoeling: Je moet dus een hoge score hebben dan mij,, Heeft iemand weer hoger dan mij? dan moet je die genen in halen met de score succes Bewerkt: 2 oktober 200717 jaren door The Distortion
Geplaatst: 15 oktober 200717 jaren comment_798146 Kraay is t3h pwnage @ circuit drifting. Maar ik pwn nogsteeds downhill
Hallo Gta Forum Member
Ik was even lekker aan het driften op NFS: Carbon
en ik dacht he laten we een leuke Drift battle competitie maken
De hoogste is dan zo gezegt de winnaar
De Driftzone:
De Start:
(Mijn drift score)
Ok mijn score is 148211
De score ben ik zover gekomen met een gewoonen auto waar ik nog niet ver mee ben
deze auto kan als het goed is max 130 ofzo dus zo hard getuned heb ik em nog niet
Hoe krijg ik makkelijk zo hoge score ? [TIP]
Als jullie aan het driften zijn staat er midden boven: Speedbonus,, Hoe sneller je gaat hoe meer punten je krijgt
(dus het beste is dat de speedbonus helemaal blauw moet staan,, dan race je zo door de drift heen)
Iedereen succes
btw: dit is my car waarmee ik gedrift heb:
Zo zie je maar dat hij niet super snel is en tog best hoge score
gewoon lekker veel gassen,, en niet tegen de wande aan komen
Rulez:
* Geen gespam
* 1 post op een dagen niet achter elkaar (Met post bedoel ik je drift score,, )
* Je moet een screenshot nemen van je score het zelfde als wat ik heb gedaan
* En veel fun hebben
* Reacties geven mag wel
De bedoeling: Je moet dus een hoge score hebben dan mij,, Heeft iemand weer hoger dan mij? dan moet je die genen in halen met de score
succes
Bewerkt: door The Distortion