October 3, 200718 yr Hooi allemaal Ik ben bezig met het maken van een TeamDeath match maar het lukt neit ik begrijp niet zo goed hoe je de teamindeling maakt ??? kunnen jullie mij helpen hier heb ik de pawn: http://pastebin.com/m6b7d23bb alvast bedankt Greets, MysticSoldier
October 3, 200718 yr Author Lees eerst eens http://www.gtaforum.nl/index.php?showtopic=26074 goed door. dat is juist het probleem dan krijg ik veel errors en het is al een jaar oud en in dat jaar is er heel wat veranderd met Modes Scripten
October 3, 200718 yr dat is juist het probleem dan krijg ik veel errorsen het is al een jaar oud en in dat jaar is er heel wat veranderd met Modes Scripten Mwah de basis is nog steeds hetzelfde
Hooi allemaal
Ik ben bezig met het maken van een TeamDeath match maar het lukt neit
ik begrijp niet zo goed hoe je de teamindeling maakt ???
kunnen jullie mij helpen
hier heb ik de pawn:
http://pastebin.com/m6b7d23bb
alvast bedankt Greets,
MysticSoldier