Geplaatst: 3 oktober 200717 jaren comment_789820 Ik ben sinds kort begonnen met blender en ik vind het een kei mooi progamma Het is best moeilijk om het allemaal uit te vinden hoe alles werkt en dat is het enige nadeel... Weet iemand van jullie nog een goed filmpje of nederlandse tutorial? Alvast bedankt
Geplaatst: 3 oktober 200717 jaren comment_789841 www.justfuckinggoogleit.com Hier op youtube een filpje over een tutorial te vinden. Hier heb je een gewone tutorial. Nogmaals: Je moet gewoon op google zoeken. Wie op google zoekt... Zult vinden! Succes! Ps: Het ziet eruit als een leuk programma! Bewerkt: 3 oktober 200717 jaren door Twankala
Geplaatst: 3 oktober 200717 jaren Auteur comment_789877 www.justfuckinggoogleit.com Hier op youtube een filpje over een tutorial te vinden. Hier heb je een gewone tutorial. Nogmaals: Je moet gewoon op google zoeken. Wie op google zoekt... Zult vinden! Succes! Ps: Het ziet eruit als een leuk programma! Ja ik had ook al op google gekeken maar ik kon geen nederlandse tutorial vinden. Bedankt!!! Het is ook een supper leuk progamma.. Maar wel moeilijk te leren..
Ik ben sinds kort begonnen met blender en ik vind het een kei mooi progamma
Het is best moeilijk om het allemaal uit te vinden hoe alles werkt en dat is het enige nadeel...
Weet iemand van jullie nog een goed filmpje of nederlandse tutorial?
Alvast bedankt