Geplaatst: 4 oktober 200717 jaren comment_789982 Hallo modders, ik ben bezig om een volledige mod van GTA SA te maken. maar hier zijn enkele vragen: - kunnen grotere texturen het spel laten crashen? - kunnen scratch-moddelen het spel laten crashen? ook als ik enkel een bestaand gebouw vervang zonder objecten toe te voegen? groeten, Robby
Geplaatst: 4 oktober 200717 jaren comment_790028 Groote textures kwa KB kunnen de game zeker laten crashen, maar alleen als het textuur gedwongen geladen moet worden. Zo niet, dan zie je dus het model niet. Je 2e vraag snap ik niet, zou je het een beetje beter kunnen uitleggen? Greetz
Geplaatst: 4 oktober 200717 jaren comment_790177 Ik geloof dat er bedoeld wordt of zogenaamde 'from scratch' modellen je game kunnen laten crashen. Dit betekent dat je niet een bestaand gebouw aanpast in je 3D programma, maar met een lege 'achtergrond' begint. Het antwoord: Nee; de meerderheid van alle modellen zal dit wel zijn dus dat is echt geen probleem.
Geplaatst: 5 oktober 200717 jaren comment_790852 Textures vervangen zorgt nooit voor een crash, een nieuw model toevoegen kan snel voor een crash zoeken, een dff bestand vervangen zorgt vrijwel nooit voor een crash, behalve als het bestand zelf beschadigt is. Dit kun je checken door het te importeren in 3dsmax.
Geplaatst: 7 oktober 200717 jaren Auteur comment_792499 bedankt voor jullie antwoorden laat het modden beginnen hehe
Hallo modders,
ik ben bezig om een volledige mod van GTA SA te maken.
maar hier zijn enkele vragen:
- kunnen grotere texturen het spel laten crashen?
- kunnen scratch-moddelen het spel laten crashen? ook als ik enkel een bestaand gebouw vervang zonder objecten toe te voegen?
groeten,
Robby