Jump to content

Succes, welkom, welkom, welkom en welkom terug!

Geplaatst:
comment_790502

De laatste tijd zijn er flink wat gaten gevallen in het moderatieteam doordat enkele van onze geliefde (g)mods ons moesten verlaten. Gelukkig vermenigvuldigen crewleden zich als konijnen en hebben we de openstaande crewplekken weer naar behoren kunnen vullen.

Allereerst onze reeds bekende RonaldVC op Computer Talk. Ronald heeft uiteraard al laten zijn dat hij prima op zijn plek is als mod en zijn kennis op gebied van computers zal niemand ontgaan zijn. Succes, Ronald!

Vervolgens hebben we vanaf vandaag Froodooo op Games, waar hij als lid reeds vaak te vinden was en waar hij in onze ogen als mod zeker niet zal misstaan. Welkom, Froodooo!

Bij de weg, de arme jongen zit momenteel in een toetsweek, dus wees nog een beetje voorzichtig met hem. ;)

Achter deur nummer drie bevindt zich Mania-92, onze oude rot die al op GTAForum rondloopt sinds september '04. Mania's aanwezigheid op Lifestyle moet daar de gemoederen een beetje in toom houden, iets wat we graag aan hem overlaten. Welkom, Mania-92!

Uiteraard kunnen we het Mania-92 niet aandoen alleen een oogje op Lifestyle en Sheep te houden, dus zal hij bijgestaan worden door kersverse mod Ikkes. Welkom, Ikkes!

En als klap op de vuurpijl hebben we oude bekende Dizzee ook weer in een blauw jasje gehesen, zoals het hoort. Dizzee zal de fora over de Stories met zijn aanwezigheid verrijken, half om half met SummerBase (die VCS behoudt). Welkom terug, Dizzee!

• Reacties 66
  • Bezichtigingen 7k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Featured Replies

Geplaatst:
comment_790801
Ze hebben er wel meteen zin in, al mijn geniale posts worden weggeflikkerd. Ik wil Nandro terug. :puh:
Belachelijk dat jouw posts worden verwijderd...vind ze altijd schitterend om te lezen. Start te lobbyen zou ik zeggen.

Ben nu een officiële fan van NandroDavids... Eindelijk de erkenning voor Nils die hij verdient....

Geplaatst:
comment_790936

Wow, even schrikken, zoveel mensen maar had RonaldVC al geen modrol en Dizzee, was hij ML hiervoor? Of was hij gewoon lid, dat kan ik me niet herinneren. Najah, Froodoo, ik ken je niet zo goed maar je PB's die ik je stuur zijn altijd snel en behulpzaam beantwoord. Succes, Ikkes, Oko jij succes je verdient het. Mania-92 na ald ie tijd, je verdient het echt je zei me eens dat je al drie jaar ML was. Dus, dit verdien je. Summer, jammer dat je VCS opgeeft, maar je was toch al nie tzo actief meer en je RL gaat voor, dat begrijp ik. Toch leuk dat je CT blijft doen. Voor de andere! Veel succes jullie verdienen het!

Geplaatst:
comment_790937

Wow moet dit ook niet in Blings recors book genaamd: De meeste mods in een keer?

Maargoed :D

Heel erg gefeliciteerd met jullie promotie.

We hebben weer een hele lijst met moderators bij!

Allemaal heel veel succes!

MVG,

gtaman122 -Omar-

Geplaatst:
comment_790950
Wow, even schrikken, zoveel mensen

Het is inderdaag even schrikken in 1 keer zoveel Moderators. ^^ Maar goed, allemaal veel succes. :7

Bewerkt: door Michiel23

Geplaatst:
comment_791044
Wow, even schrikken, zoveel mensen maar had RonaldVC al geen modrol en Dizzee, was hij ML hiervoor? Of was hij gewoon lid, dat kan ik me niet herinneren. Najah, Froodoo, ik ken je niet zo goed maar je PB's die ik je stuur zijn altijd snel en behulpzaam beantwoord. Succes, Ikkes, Oko jij succes je verdient het. Mania-92 na ald ie tijd, je verdient het echt je zei me eens dat je al drie jaar ML was. Dus, dit verdien je. Summer, jammer dat je VCS opgeeft, maar je was toch al nie tzo actief meer en je RL gaat voor, dat begrijp ik. Toch leuk dat je CT blijft doen. Voor de andere! Veel succes jullie verdienen het!

Even een paar correcties. Ten eerste had RonaldVC juist wél een modrol en Dizzee was wél ML. Daarnaast, SummerBase behoudt VCS en levert LCS in.

Allemaal gefeliciteerd, ondanks ik dat al zo'n 50x gezegd heb :7

Geplaatst:
comment_791061

Even een paar correcties. Ten eerste had RonaldVC juist wél een modrol en Dizzee was wél ML. Daarnaast, SummerBase behoudt VCS en levert LCS in.

Allemaal gefeliciteerd, ondanks ik dat al zo'n 50x gezegd heb :7

Oh, ik had dit dan vekreerd vesrtaan en was VCS en LCS met elkaar gewisseld. En RonaldVC dat dacht ik al;

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.