Lantyz Geplaatst: 4 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 4 oktober 2007 De laatste tijd zijn er flink wat gaten gevallen in het moderatieteam doordat enkele van onze geliefde (g)mods ons moesten verlaten. Gelukkig vermenigvuldigen crewleden zich als konijnen en hebben we de openstaande crewplekken weer naar behoren kunnen vullen. Allereerst onze reeds bekende RonaldVC op Computer Talk. Ronald heeft uiteraard al laten zijn dat hij prima op zijn plek is als mod en zijn kennis op gebied van computers zal niemand ontgaan zijn. Succes, Ronald! Vervolgens hebben we vanaf vandaag Froodooo op Games, waar hij als lid reeds vaak te vinden was en waar hij in onze ogen als mod zeker niet zal misstaan. Welkom, Froodooo! Bij de weg, de arme jongen zit momenteel in een toetsweek, dus wees nog een beetje voorzichtig met hem. Achter deur nummer drie bevindt zich Mania-92, onze oude rot die al op GTAForum rondloopt sinds september '04. Mania's aanwezigheid op Lifestyle moet daar de gemoederen een beetje in toom houden, iets wat we graag aan hem overlaten. Welkom, Mania-92! Uiteraard kunnen we het Mania-92 niet aandoen alleen een oogje op Lifestyle en Sheep te houden, dus zal hij bijgestaan worden door kersverse mod Ikkes. Welkom, Ikkes! En als klap op de vuurpijl hebben we oude bekende Dizzee ook weer in een blauw jasje gehesen, zoals het hoort. Dizzee zal de fora over de Stories met zijn aanwezigheid verrijken, half om half met SummerBase (die VCS behoudt). Welkom terug, Dizzee! Reageren
Mirrrr Geplaatst: 4 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 4 oktober 2007 :dans: :dans: Feliiii allemaal :dans: :dans: Reageren
ASPHALT Geplaatst: 4 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 4 oktober 2007 (bewerkt) Aha, ik zat al te kijken wat er aan de hand was. Gefeliciteerd allemaal. Bewerkt: 4 oktober 2007 door ASPHALT Reageren
Ewoud Geplaatst: 4 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 4 oktober 2007 (bewerkt) De 4 halen geen betalen actie van de Mod o Hein Wilkommen allemaal Bewerkt: 4 oktober 2007 door Ewoud Reageren
Verrity Geplaatst: 4 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 4 oktober 2007 (bewerkt) WELKOM Allemaal een blauwtje gelopen vanavond De groentjes zijn er een paar kwijt vanavond Suuces allemaal Mania-92 gefeliciteerd! Je verdiende het gewoon! Bewerkt: 4 oktober 2007 door Verrity Reageren
Thundercover Geplaatst: 4 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 4 oktober 2007 Allemaal van harte gefeliciteerd en heel veel succes! Reageren
Bling Geplaatst: 4 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 4 oktober 2007 Zo, over versterking gesproken! Volgens mij is het moderatieteam nog nooit zo groot geweest als nu, maar we waren sowieso al in diverse fora aan uitbreiding toe. Welkom (terug) in de crew, allemaal, en maak er wat moois van! Reageren
-Matthijs- Geplaatst: 4 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 4 oktober 2007 Elk van harte gefeliciteerd, jongens! Veel plezier en vooral veel succes! Reageren
Colonel Cortez Geplaatst: 4 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 4 oktober 2007 Dit is het laatste wat ik had verwacht en dit is voor mij een aangename verrassing. Ik wil iedereen van harte feliciteren en veel succes wensen. Reageren
Wazuup Geplaatst: 4 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 4 oktober 2007 Welkom bij de moderator gang, stuk voor stuk prima leden die het zeker goed gaan doen als moderator. Reageren
GTA-Sheep Geplaatst: 4 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 4 oktober 2007 Ook van mij een meer dan warm welkom binnen de crew voor de "groentjes". Jullie lopen lang genoeg mee en het is leuk dat ook het moderator-vak er bij gaat horen Succes Ronnie met je nieuwe taakje, komt helemaal goed en good old Dizzee: WB 5 nieuwe collega's......wow Reageren
NandroDavids Geplaatst: 4 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 4 oktober 2007 Hebben ze nou écht 5 man nodig om 't opengevallen gat in de crew na mijn stoppen op te vullen? Allemaal heel veel succes gewenst met jullie taken! Ik kan jullie geen welkom meer heten in de crew, maar kan wél zeggen dat ik er alle vertrouwen in heb dat 't Forum met jullie in de crew in goede handen zal zijn Reageren
Lantyz Geplaatst: 4 oktober 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 4 oktober 2007 Hebben ze nou écht 5 man nodig om 't opengevallen gat in de crew na mijn stoppen op te vullen? Ik dacht, laat ik er maar niet bijzetten dat NandroDavids vijf stoelen nodig had aan de ontbijttafel van de GTAForumcrew... Reageren
Azer Geplaatst: 4 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 4 oktober 2007 Welkom, gefeliciteerd en veel succes Reageren
_KoE_Mzungu Geplaatst: 5 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 5 oktober 2007 Straks zien we door het blauw de moderators niet meer ( nou euhh ofzoiets). Allemaal gefeliciteerd (kom handen tekort) en veel plezier en succes met jullie nieuwe functies. PS: Het wordt krap aan de ontbijttafel, stoelendans Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.