Wie kan mij het verschil vertellen tussen VC en VCS?
Ik heb me geregistreerd hier omdat ik gister LCS uitgespeeld heb en ik nu twijfel over VC, VCS, en San Andreas aan te schaffen. Mijn voorkeur gaat uit naar San Andreas omdat ik VC er wat vreemd uit vind zien in vergelijking met LCS.
>>> Door SummerBase: Hey Loki welkom op dit forum. Als je een vraag heb kun je die gewoon stellen, alleen moet je daar wel een eigen topic voor aan maken. Het is daarvoor wel aan te raden om de zoekmachine te gebruiken. Maar voor deze keer zal ik hem even splitten. Nogmaals, welkom en veel plezier. <<<
Wie kan mij het verschil vertellen tussen VC en VCS?
Ik heb me geregistreerd hier omdat ik gister LCS uitgespeeld heb en ik nu twijfel over VC, VCS, en San Andreas aan te schaffen. Mijn voorkeur gaat uit naar San Andreas omdat ik VC er wat vreemd uit vind zien in vergelijking met LCS.
>>> Door SummerBase: Hey Loki welkom op dit forum.
Als je een vraag heb kun je die gewoon stellen, alleen moet je daar wel een eigen topic voor aan maken. Het is daarvoor wel aan te raden om de zoekmachine te gebruiken. Maar voor deze keer zal ik hem even splitten. Nogmaals, welkom en veel plezier.
<<<
Bewerkt: door SummerBase