Ik heb een beetje op het internet zitten zoeken en toen kwam ik de Club 3D 7600GT video kaart tegen. (klik!)
Ik wou al een tijdje een nieuwe videokaart omdat ik veel videobewerking doe, maar mijn huidge (nVidia G-FORCE 6200 se TurboCache™) het afspelen van mijn video's in Sony Vegas maar met moeite aankan en de meestal high framerate video's van mijn camera met flinke lag stoten word afspeelt.(op de een na laagste instelling ) Zou deze kaart dan een goede vervanger zijn of niet? Of heeft iemand een betere kaart voor maximaal 130 euro die snel is en waarmee ik games fatsoenlijk kan spelen?
Ik heb nog een vraagje; ik moet mijn video's altijd renderen naar een normaal formaat (bijvoorbeeld MPEG-1) maar dat duurt met een langer stuk film (1-2 uur) enorm lang. Zou dit sneller gaan met een andere videokaart of moet ik dan nog iets anders upgraden? Want ik zou ook wel graag opgelost willen hebben, mijn computer is nagenoeg onbruikbaar tijdens het proces omdat het erg zwaar is.
Ik heb een beetje op het internet zitten zoeken en toen kwam ik de Club 3D 7600GT video kaart tegen. (klik!)
Ik wou al een tijdje een nieuwe videokaart omdat ik veel videobewerking doe, maar mijn huidge (nVidia G-FORCE 6200 se TurboCache™) het afspelen van mijn video's in Sony Vegas maar met moeite aankan en de meestal high framerate video's van mijn camera met flinke lag stoten word afspeelt.(op de een na laagste instelling
) Zou deze kaart dan een goede vervanger zijn of niet? Of heeft iemand een betere kaart voor maximaal 130 euro die snel is en waarmee ik games fatsoenlijk kan spelen?
Ik heb nog een vraagje; ik moet mijn video's altijd renderen naar een normaal formaat (bijvoorbeeld MPEG-1) maar dat duurt met een langer stuk film (1-2 uur) enorm lang. Zou dit sneller gaan met een andere videokaart of moet ik dan nog iets anders upgraden? Want ik zou ook wel graag opgelost willen hebben, mijn computer is nagenoeg onbruikbaar tijdens het proces omdat het erg zwaar is.
Greetz
Bewerkt: door Galiorix