Geplaatst: 3 april 200421 jaren comment_4317 Nu het GTA San Andrreas lettertype bekend is kom ik dat lettertype echt overal tegen! Het letter wordt dus vaak gebruikt. Ik ben het al tegengekomen op: TV (een Ierse winkel zag ik, in een of ander programma) Winkel in Delft, op buitenkant T-shirt wat ik ergens zag hangen. Op een diploma Als je dus ook ergens het lettertype tegen komt zomaar op iets cools zet het hier dan effe neer liefst met foto.
Geplaatst: 8 juli 200420 jaren comment_13175 Nee, ikke :lol: hier, ik kom het tegen in mijn simpson strip ! Bewerkt: 8 juli 200420 jaren door robienske
Geplaatst: 17 november 200420 jaren comment_49652 HOE HEET HET LETTERTYPE????????? :lol: ja precies ! :lol: Zou ik ook wel eens willen weten Bewerkt: 17 november 200420 jaren door harry1985
Geplaatst: 1 december 200420 jaren comment_56403 Old English Text MT ja die heb ik ook een keer zelf gevonden maar het trekt er niet helemaal op
Geplaatst: 2 december 200420 jaren comment_56901 Juist het lijkt heel erg op elkaar.Ik hoop dat mensen het lettertype nog meer tegen komen. Volgensmij zit het lettertype ook bij Discovery Channel bij Extreme Chopper (bij die gasten die echt mooie motoren bouwen!) Dit met lettertype diploma: De orange country choppers ( DIe zijn cool vet en maken zulke vette moters, en er zit nog wat lol in het programma)
Geplaatst: 4 december 200420 jaren comment_57659 Ik kom het tegen op me T-shirt! :lol: mag ik hem hebbe van waar heb je die t-shirt
Geplaatst: 4 december 200420 jaren comment_57700 Joriz krijgt altijd goodies van R*, omdat hij een gtasite onderhoud
Geplaatst: 4 december 200420 jaren comment_57733 Joriz krijgt altijd goodies van R*, omdat hij een gtasite onderhoud moet je je dan aanmelden bij rockstar games om een site over een game van rockstargames te maken??? bijvoorbeeld gtasanandreas.
Geplaatst: 11 juni 200519 jaren comment_153813 Dit lettertype komt ook voor in de film 'Blood in Blood out' (in het begin en in de aftiteling). Deze film uit 1993 gaat over gangmembers in Los Angeles (toeval?). Drie familieleden zitten in hun jeugd bij dezelfde bende. Later scheiden hun wegen op dramatische wijze, maar hun bloedband blijft. Blood in blood out
Geplaatst: 14 juni 200519 jaren comment_155532 http://img256.echo.cx/img256/153/sdouc7qr.png lijkt dit er op ( het is touwens de naam van mijn voetbal club)
Nu het GTA San Andrreas lettertype bekend is kom ik dat lettertype echt overal tegen!
Het letter wordt dus vaak gebruikt.
Ik ben het al tegengekomen op:
TV (een Ierse winkel zag ik, in een of ander programma)
Winkel in Delft, op buitenkant
T-shirt wat ik ergens zag hangen.
Op een diploma
Als je dus ook ergens het lettertype tegen komt zomaar op iets cools zet het hier dan effe neer liefst met foto.