Geplaatst: 3 april 200421 jaren comment_4317 Nu het GTA San Andrreas lettertype bekend is kom ik dat lettertype echt overal tegen! Het letter wordt dus vaak gebruikt. Ik ben het al tegengekomen op: TV (een Ierse winkel zag ik, in een of ander programma) Winkel in Delft, op buitenkant T-shirt wat ik ergens zag hangen. Op een diploma Als je dus ook ergens het lettertype tegen komt zomaar op iets cools zet het hier dan effe neer liefst met foto.
Geplaatst: 14 april 200421 jaren Auteur comment_4948 Rechts echte D12 logo. Links mijn versie met het GTA San Andreas lettertype! Alleeen de grootes hoef ik nog wat anders in te stellen en ik heb 100 % hetzelfde. Bij deze benoem ik het lettertype Old English Text MT / Diploma to meest uitgemolken lettertype! <_<
Geplaatst: 17 april 200421 jaren Auteur comment_5085 En deze dan (soory voor dubbelpost maar je kan maar 1 plaatje per keer opladen) Deze vond ik gister. Toeval of niet, de krant van GTA3. Boven orgineel. (website: http://www.rockstargames.com/libertytree/ ) onder mijn versie.
Geplaatst: 17 april 200421 jaren comment_5086 Hahahaha, vet man.. Ik wist niet dat er zo iets bestond, een krant voor GTA 3! Ik ga hem eens goed lezen! :lol: En dan ook nog dat lettertype! Zou dat iets met elkaar te maken hebben??
Geplaatst: 18 april 200421 jaren comment_5101 Tjah ik kan nu niet zo snel een foto van mijn pet maken.. Maar daar staat "Long Beach" op. Ook in het lettertype "Diploma". Zal es kijke of ik een foto kan maken
Geplaatst: 18 april 200421 jaren comment_5111 Ik keek onlangs ff in de Large, en toen zag ik dat niet alleen bij de Hardcore Scene het lettertype vaak gebruikt word; bij de hardROCK scene net zo veel!! Kijk eens naar het embleem van MotorHead
Geplaatst: 18 april 200421 jaren comment_5123 Een kennis van een vriend van me heeft een trui met daarop: TILBURG
Geplaatst: 18 april 200421 jaren comment_5135 Haha, op kleren kom je het veel tegen ja, ook op bierflessen! Wel cool! :lol:
Geplaatst: 18 april 200421 jaren comment_5142 Haha, op kleren kom je het veel tegen ja, ook op bierflessen! Wel cool! :lol: Ik ben het nog steeds niet tegen gekomen, Misschien meot ik toch maar eens gaan zoeken (of is het me niet opgevallen omdat ik er nie op let)!
Geplaatst: 18 april 200421 jaren comment_5146 Als je er op let kom je het heel snel tegen..(he Le Freak)...
Geplaatst: 18 april 200421 jaren comment_5174 Haha, jaah dat is echt zo.. Dat is denk ik ook met dit lettertype; eigenlijk met heel veel! En de Hardcore scene weer:
Geplaatst: 19 april 200421 jaren comment_5190 Ook de krant de Telegraaf gebruikt het! Ik zal ff een plaatje opzoeken!
Geplaatst: 19 april 200421 jaren comment_5191 Hier een plaatje. Hij is helaas heel klein (groter kon ik niet vinden) en hij lijkt er aardig op (hij heeft wat andere opvulling enz)
Geplaatst: 19 april 200421 jaren comment_5196 Als je er op let kom je het heel snel tegen..(he Le Freak)... Ik heb er ook eindelijk 1 gezien! Een Klasgenoot van me droeg een trui met daar op de letters die er erg op lijken!
Nu het GTA San Andrreas lettertype bekend is kom ik dat lettertype echt overal tegen!
Het letter wordt dus vaak gebruikt.
Ik ben het al tegengekomen op:
TV (een Ierse winkel zag ik, in een of ander programma)
Winkel in Delft, op buitenkant
T-shirt wat ik ergens zag hangen.
Op een diploma
Als je dus ook ergens het lettertype tegen komt zomaar op iets cools zet het hier dan effe neer liefst met foto.