Geplaatst: 3 april 200421 jaren comment_4317 Nu het GTA San Andrreas lettertype bekend is kom ik dat lettertype echt overal tegen! Het letter wordt dus vaak gebruikt. Ik ben het al tegengekomen op: TV (een Ierse winkel zag ik, in een of ander programma) Winkel in Delft, op buitenkant T-shirt wat ik ergens zag hangen. Op een diploma Als je dus ook ergens het lettertype tegen komt zomaar op iets cools zet het hier dan effe neer liefst met foto.
Geplaatst: 19 april 200421 jaren comment_5198 Als je er op let kom je het heel snel tegen..(he Le Freak)... Ik heb er ook eindelijk 1 gezien! Een Klasgenoot van me droeg een trui met daar op de letters die er erg op lijken! Er staat cker WILD op...dat hebben heel veel
Geplaatst: 20 april 200421 jaren comment_5270 Als je er op let kom je het heel snel tegen..(he Le Freak)... Ik heb er ook eindelijk 1 gezien! Een Klasgenoot van me droeg een trui met daar op de letters die er erg op lijken! Er staat cker WILD op...dat hebben heel veel Klopt, Maar je ziet ook veel meer dingen met die letter type(of de lettertype die er op lijkt! Misschien is het een leuk idee(en als het mogelijk is) dat je berichten in dit forum kan typen in de lettertype van San Andreas!
Geplaatst: 20 april 200421 jaren comment_5287 Ik denk dat dat een beetje onduidelijk word, voorbeeld: Hallo, djvinnie Edit: Je moet het dan groter maken: Hallo, djvinnie Het is beter als we het normale lettertype houden. Hier nog een leuk voorbeeld van het lettertype:
Geplaatst: 20 april 200421 jaren comment_5304 Ja. Goed dat je het vergrote plaatje heb gevonden! Ik kon alleen kleintjes vinden!
Geplaatst: 21 april 200421 jaren comment_5369 Van de Telegraaf bedoel je?? Gewoon op www.telegraaf.nl
Geplaatst: 22 april 200421 jaren comment_5507 Hier heb je overzeas...bekend "gothic merk" (ik haat gothics marja)...Ik zag het in een winkel dus ik d8.."ha, lettertype diploma"
Geplaatst: 23 april 200421 jaren comment_5561 Dit is dat wijnmerk datik bedoelde: Erben Trocken, die het lettertype ook gebruikt!
Geplaatst: 23 april 200421 jaren Auteur comment_5562 Dit is dat wijnmerk datik bedoelde: Erben Trocken, die het lettertype ook gebruikt! Nee dat is niet het GTA San Andreas lettertype. De hoofdletters kloppen voor geen meter en de rest ook niet echt. Kijk wel eerst of die echt is door het lettertyper er naast te typen.
Geplaatst: 24 april 200421 jaren comment_5613 Het lijkt eranders behoorlijk op vind ik, op 2 letters na!
Geplaatst: 24 april 200421 jaren comment_5622 Ik zat eens op mijn site te kijken, en kwam erachter dat ik deze er nog op had staan!! Dit is de boven rug van Paul Elstak:
Geplaatst: 28 april 200421 jaren Auteur comment_5942 Hiewr heb ik er weer een! Genomen vandaag met me nieuwe digitale fototoestel. :lol: Dit kan je vinden in Utrecht langs de oude gracht. Die mensen ervoor ken ik niet, dat is gewoon daar op de straat. Als je er tussen staat zeg het dan je kan de hele foto kopen voor 5 euro <_<
Geplaatst: 28 april 200421 jaren comment_5952 Ik moest een werkstuk voor school maken van willem van oranje <_< maar ik kwam op een site met dit:
Geplaatst: 28 april 200421 jaren comment_6010 Hiewr heb ik er weer een!Genomen vandaag met me nieuwe digitale fototoestel. :lol: Dit kan je vinden in Utrecht langs de oude gracht. Die mensen ervoor ken ik niet, dat is gewoon daar op de straat. Als je er tussen staat zeg het dan je kan de hele foto kopen voor 5 euro <_< Ik heb ook zo een cafe gezien in mijn gemeente.. Ik zal eens kijken of ik er een foto van kan maken!
Geplaatst: 29 april 200421 jaren comment_6108 Tjah...die diploma lijkt wel erg veel op Old Engish Text...vinden jullie niet?
Geplaatst: 29 april 200421 jaren comment_6118 Tjah...die diploma lijkt wel erg veel op Old Engish Text...vinden jullie niet? Ja, het is zowat het zelfde! :lol:
Nu het GTA San Andrreas lettertype bekend is kom ik dat lettertype echt overal tegen!
Het letter wordt dus vaak gebruikt.
Ik ben het al tegengekomen op:
TV (een Ierse winkel zag ik, in een of ander programma)
Winkel in Delft, op buitenkant
T-shirt wat ik ergens zag hangen.
Op een diploma
Als je dus ook ergens het lettertype tegen komt zomaar op iets cools zet het hier dan effe neer liefst met foto.