Geplaatst: 6 oktober 200717 jaren comment_791545 Beste forumleden, Ik heb een probleempje met MultiIMG 2; Iedere keer als ik iets probeer uit te pakken met MultiIMG 2 geeft hij een foutmelding; " is not a valid integer value. Ik hoop dat jullie mij met dit probleem kunnen helpen. Naudin Bewerkt: 11 oktober 200717 jaren door Naudin
Geplaatst: 19 oktober 200717 jaren Auteur comment_801223 sorry voor het bumpen, maar ik wil toch wel graag antwoord..
Geplaatst: 20 oktober 200717 jaren comment_802078 Dit komt waarschijnlijk doordat MultiIMG wat minder gebruikt wordt hier op t forum. Met IMGTool 2.0 zou je denk ik meer reacties krijgen. Ikzelf gebruik ook IMGTool, maar misschien is het één van deze dingen: - map staat nog op Alleen Lezen --> haal dat eraf - GTA SA Versie 2.0 --> downgrade ff met de patch - oude versie MultiIMG --> download de nieuwste
Geplaatst: 21 oktober 200717 jaren Auteur comment_802969 Dit komt waarschijnlijk doordat MultiIMG wat minder gebruikt wordt hier op t forum. Met IMGTool 2.0 zou je denk ik meer reacties krijgen. Ikzelf gebruik ook IMGTool, maar misschien is het één van deze dingen:- map staat nog op Alleen Lezen --> haal dat eraf - GTA SA Versie 2.0 --> downgrade ff met de patch - oude versie MultiIMG --> download de nieuwste bedankt voor het antwoord maar dat is alledrie niet het geval, ik ga het even proberen met IMGTool 2.0
Beste forumleden,
Ik heb een probleempje met MultiIMG 2;
Iedere keer als ik iets probeer uit te pakken met MultiIMG 2 geeft hij een foutmelding; " is not a valid integer value.
Ik hoop dat jullie mij met dit probleem kunnen helpen.
Naudin
Bewerkt: door Naudin