Geplaatst: 6 oktober 200717 jaren comment_791983 De comets in vice city hebben geen wielen meer. Dit komt omdat een mod fout is gegaan,en ik heb toen de hele gta3.img vervangen (ook de .dir) Ik weet niet wat er fout gegaan is :l Ik heb handling,carcols en default laten staan,maar was dat wel een slimme zet?
Geplaatst: 6 oktober 200717 jaren comment_792145 De comets in vice city hebben geen wielen meer.Dit komt omdat een mod fout is gegaan,en ik heb toen de hele gta3.img vervangen (ook de .dir) Ik weet niet wat er fout gegaan is :l Ik heb handling,carcols en default laten staan,maar was dat wel een slimme zet? Dan kan je beter net goed VC opnieuw installeren als de wielen verdwenen. Welke mod had je geinstalleerd?
Geplaatst: 13 oktober 200717 jaren Auteur comment_796880 De comets in vice city hebben geen wielen meer.Dit komt omdat een mod fout is gegaan,en ik heb toen de hele gta3.img vervangen (ook de .dir) Ik weet niet wat er fout gegaan is :l Ik heb handling,carcols en default laten staan,maar was dat wel een slimme zet? Dan kan je beter net goed VC opnieuw installeren als de wielen verdwenen. Welke mod had je geinstalleerd? de BMW Z4 van JVT.
Geplaatst: 14 oktober 200717 jaren comment_797791 Als ik jou was zou ik de bestanden wheels.txd en .dff (models\generic\) en generic.txd (\models\) nog even vervangen, voor de zekerheid.
De comets in vice city hebben geen wielen meer.
Dit komt omdat een mod fout is gegaan,en ik heb toen de hele gta3.img vervangen (ook de .dir)
Ik weet niet wat er fout gegaan is :l
Ik heb handling,carcols en default laten staan,maar was dat wel een slimme zet?