Geplaatst: 6 oktober 200717 jaren comment_792006 hallo kent iemand het spel de warriors ik graak daar echt niet door als je tips hebt post dan hier dupree
Geplaatst: 6 oktober 200717 jaren comment_792081 Hey dupree, Tips voor ps2 met een walktrough vind je hier De meeste tips/informatie zijn ook te gebruiken voor PC Succes
Geplaatst: 7 oktober 200717 jaren comment_792402 Je had hier ook al een topic over gemaakt met Splinter Cell. Je moet gewoon doen welke tips iedereen geeft om die tips zelf op te zoeken. Wat daar ook was, en nu weer het beste lijkt is: Op Google kijken. Bij Google heb ik "Warriors tips" ingevuld. Deze site was de 4e hit die ik tegen kwam. Het beste is voordat je het hier vraagt, zelf eventjes zoekt. Bij je topic van Splinter Cell staan nog meer algemene sites waar je het ook op kan zoeken, en waarbij je dan tips krijgt. Succes! Bewerkt: 7 oktober 200717 jaren door Twankala
hallo kent iemand het spel de warriors ik graak daar echt niet door als je tips hebt post dan hier
dupree