Posted October 7, 200717 yr comment_792218 Kan ik mijn radio verwijderden in SAMP, dat hij ook geen zenders meer gaat zoeken! maar wel dat ik me auto geluiden nog heb?
October 7, 200717 yr comment_792220 Ik denk niet dat dat mogelijk is. Wat je kán doen is de muziek volue op nul zetten, maar dat je geen radio zenders meer kan zoeken is volgens mij onmogelijk. Helaas. Greetz
October 7, 200717 yr Author comment_792225 Ik denk niet dat dat mogelijk is. Wat je kán doen is de muziek volue op nul zetten, maar dat je geen radio zenders meer kan zoeken is volgens mij onmogelijk. Helaas.Greetz Want als ik hem op een zender heb heb ik lagg, en als ik hem niet op een zender heb heb ik geen lagg :S
October 19, 200717 yr comment_801546 Kan je niet het volume (bij options) van de radio op nul zetten en dan de geluiden van de omgeving e.d. gewoon hetzelfde laten? Of de radio op Radio Off zetten.
Kan ik mijn radio verwijderden in SAMP, dat hij ook geen zenders meer gaat zoeken! maar wel dat ik me auto geluiden nog heb?