Jump to content
Geplaatst:
comment_792300

Een paar weken geleden werden de eerste screens onthuld. Nu komt er ook langzaam wat informatie over Saints Row II. Een van de belangrijkste dingen is dat Saints Row II nu ook op de Playstation 3 uitkomt.

Feiten !

- THQ wil Volition voldoende tijd geven om de sequel af te werken, ze laten zich hierbij niet beïnvloeden door GTA IV.

- Ieder karakter is volledig te customizen, iets wat het team de "freak generator" noemt. Wil jij dus een stoere dude uit de ghetto maken die in lingerie rondloopt? Ga je gang!

- Zoals gezegd speelt de game zich vijftien jaar na het origineel af, locaties zijn in de tussentijd dan ook verandert. Om bij sommige gebieden te komen zul je gebruik moeten maken van een boot of vliegtuig, daarnaast is er ook een helikopter aanwezig in de game.

- Geïnspireerd door de fans wil Volition ook 'mini-achievements' in de game verwerken welke je kunt bereiken door te stunten. De manier waarop je achievements verdient is te vergelijken met de gaps van de Tony Hawk games.

- Als je aan het autosurfen bent zul je met de analoge stick je balans moeten bewaren.

- Zowel lokaal als via Xbox Live krijgt het spel een co-op functie.

- Andere karakters zijn te gebruiken als menselijk schild, tevens is het mogelijk om iemand neer te schieten wat veel aandacht trekt, en daarmee een obstakel op te werpen voor je achtervolgers.

- Je kunt mijnen plaatsen op auto's, muren of de rug van je tegenstanders.

- In de game kun je een eigen stekje creëren die je ook weer aan kunt passen.

- De graphics zijn verbetert ten opzichte van het eerste deel, zo zal er nu geen pop-up meer zijn en zullen er tevens weereffecten worden toegevoegd als hitte en regen. Als het nu gaat regenen zullen voorbijgangers met een paraplu lopen.

Ook zal Saints Row gebruik maken van de coöp-modus voor online.

Hier zijn de eerste screens van Saints Row II.

54869.jpg

Heb je zelf nog nieuwe informatie over Saints Row meld het dan.

;)

[ houdt dit topic ''a.u.b'' netjes ]

Bewerkt: door Only GrandTheftAuto

Featured Replies

Geplaatst:
comment_797496

Waarom zou je denken dat het een gta ripp off is, gta is gewoon een hele goede free roaming reeks in een gangster stijltje dat saints row voor dit zelfde stijltje kiest is dan niet gestolen, en ze hebben het toch compleet anders uitgewerkt.

En de mensen die ik heb zien rondlopen en je eigen character vind ik er beter uitzien dan wat ik tot nu toe heb gezien van gta IV.

En als SR een rip off van gta is dan is the godfather dat ook enz.

Geplaatst:
comment_797681
Microsoft is anders wel begonnen met Saints Row , dus vind ik dat de Xbox 360 het eerste plekje verdient en de PS3 het tweede plekje ( waar Sony geluk mee heeft aangezien Saints Row al een succes was ) Dan word Saints Row II nog beter.

Microsoft is er niet mee begonnen, het was op dat moment de enige console waar het spel op kon uit komen (ps3 was er nog niet, ps2 kon het spel niet aan). Microsoft zelf heeft weinig met het spel te maken.

Mij lijkt het wel een leuk spel. Saints row 1 heb ik nooit gespeeld omdat ik geen 360 heb (enige spel wat ik echt jammer vond dat het niet op ps3 was). Maar nu deze wel naar ps3 komt zal ik hem zeker wel gaan kopen, tenminste als ik er dan tijd voor heb want gta iv is dan al uit.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.