January 1, 200521 yr Ik zit met een probleempje ik zou graag op mijn forum een avatar gallerij hebben maar het lukt mij niet kan iemand mij helpen die ook wat af weet van de php forums? Edited January 2, 200521 yr by roppie
January 2, 200521 yr emmm.... ik weet het niet srry Waarom post je het dan?? Moet iedereen hier posten als die hij het niet weet?? @roppie wat lukt dan niet? wat voor foutmelding ofzo krijg je?
January 2, 200521 yr Author nee ik ga het tonen in print screens Dit is mijn Configuratie met dat adres kan ik avatars instellen zie dat dat ik geselecteerd heb en nu probeer ik dit µ en dit komt er op bij het andere adres is het precies hetzelfde
Ik zit met een probleempje
ik zou graag op mijn forum een avatar gallerij hebben maar het lukt mij niet kan iemand mij helpen die ook wat af weet van de php forums?
Edited by roppie