Posted October 7, 200717 yr comment_792645 hey met gta san andreas kun je met de trein rijden ... Je ziet veel wissels, maar kan je via die wissels ook naar de andere baan/rails? zo ja, hoe doe je dat?? kevins93
October 7, 200717 yr comment_792646 heymet gta san andreas kun je met de trein rijden ... Je ziet veel wissels, maar kan je via die wissels ook naar de andere baan/rails? zo ja, hoe doe je dat?? kevins93 Het is helaas allemaal voor het leuke en realistische zicht. Verder kun je er vrij weinig mee, en volgensmij kan ik me niet herrineren dat ik hiervoor ooit een mod gezien heb.
October 7, 200717 yr comment_792655 In een tein kun je alleen maar gas, rem en in- en uitstappen (tel niet de submissie erbij)
October 7, 200717 yr comment_792660 de wissels zitten trouwens ook allemaal op het spoor waar je nooit op rijd. op 1tje na geloof ik. dus je kan er helaas ook niks mee
October 7, 200717 yr comment_792730 Ik had eens een tool gezien waarmee je de route die de trein aflegt kan veranderen. Want dat is tenslotte allemaal geprogrammeerd, waar die trein kan rijden Klik en hier kun je informatie vinden over die tool, maar ik kan alleen even niet vinden waar je hem kan downloaden.
October 7, 200717 yr comment_792799 Vroeger heb ik wel eens een filpje gzn hoe die wissels veraneren maar dat is vast ook die mod
hey
met gta san andreas kun je met de trein rijden ...
Je ziet veel wissels, maar kan je via die wissels ook naar de andere baan/rails?
zo ja, hoe doe je dat??
kevins93