Geplaatst: 7 oktober 200717 jaren comment_792856 Hallo, ik heb al een tijdje Gta san andreas en ik heb al heel veel mods gezien waarin modders de bestaande wapens hebben vervangen door hun eigen zelfgemaakte wapens, dus ik dacht dat wil ik ook wel eens proberen. dus mijn vraag is met welke mod programma's kan ik wapens modden/eigen wapens maken. ik had al iets gelezen over het programma 3dsmax. alvast bedankt.
Geplaatst: 8 oktober 200717 jaren comment_793145 Klik! & Klik! Je moet de texture maken met een programma als Paint/Photoshop en vervolgens met TXD Workshop. Het model kun je maken met 3D programma's als 3dsmax, zmodeler, gmax en sketchup. In de MTL (Master Tutorial List; de 2e link) kun je lezen hoe alles verder moet.
Geplaatst: 9 oktober 200717 jaren Auteur comment_793626 Klik! & Klik!Je moet de texture maken met een programma als Paint/Photoshop en vervolgens met TXD Workshop. Het model kun je maken met 3D programma's als 3dsmax, zmodeler, gmax en sketchup. In de MTL (Master Tutorial List; de 2e link) kun je lezen hoe alles verder moet. ok bedankt
Hallo, ik heb al een tijdje Gta san andreas en ik heb al heel veel mods gezien waarin modders de
bestaande wapens hebben vervangen door hun eigen zelfgemaakte wapens, dus ik dacht dat
wil ik ook wel eens proberen.
dus mijn vraag is met welke mod programma's kan ik wapens modden/eigen wapens maken.
ik had al iets gelezen over het programma 3dsmax.
alvast bedankt.