April 4, 200422 yr Ik krijg steeds als ik gta wil spelen zo'n error en dan staat er unhandled exception hoe kan dat.
April 4, 200422 yr Als je GTA wilt spelen, of MTA?? Unhandeld Exeption is meestal bij gedownloade auto's, heb je die??
April 4, 200422 yr Daar kun je geen MTA mee spelen.. MTA werkt alleen zonder aanpassingen en ook niet met illegale versies! Haal dus je gedownloade auto's weg, en andere eventuele mods, en dan moet hij het weer doen!
April 4, 200422 yr Het kan zijn dat je een auto gedownload hebt die incompleet is.. Haal eerst alle auto's weg, en speel dan nog een keer GTA. ( Gewoon opnieuw installeren dus, alle saved games blijven bewaard! ) Gedownloade auto's zijn niet altijd even betrouwbaar, dus kijk uit met zomaar alles installeren!
April 4, 200422 yr Nee dat klopt niet heel veel mensen krijgen die Unhandeld Exception... volgens mij is dat een fout
April 4, 200422 yr Het kan zijn dat je een auto gedownload hebt die incompleet is.. Haal eerst alle auto's weg, en speel dan nog een keer GTA. ( Gewoon opnieuw installeren dus, alle saved games blijven bewaard! ) Gedownloade auto's zijn niet altijd even betrouwbaar, dus kijk uit met zomaar alles installeren! dit niet bij mij helpt het niks
April 4, 200422 yr Bij mij heeft dat wel geholpen! :lol: Misschien ligt het bij patricksmilda ook daaraan, ik doe mijn best om hem te helpen.. Krijg jij ook Unhandeld Exception?? Wanneer krijg je dat??
Ik krijg steeds als ik gta wil spelen zo'n error en dan staat er unhandled exception
hoe kan dat.