Geplaatst: 9 oktober 200717 jaren comment_794061 Wat kan je met een Cargobob? en waarvoor dient dit: Stukje wat uitsteekt tussen het voorwiel en achterwiel
Geplaatst: 9 oktober 200717 jaren comment_794071 Voor zover ik weet dien hij verder nergens voor maar en hij kan natuulijk vliegen hij staat in K.A.C.C. Military Fuels daar boven op het dak, in de missie Up, Up, And Away verander die Cargobod in een Leviathan Skycrane en daar zit dan een magneet onder, maar daar vroeg je niet om. Mijn conclusie is: hij dient nergens voor Bewerkt: 9 oktober 200717 jaren door X-boy
Geplaatst: 9 oktober 200717 jaren comment_794086 Wat dacht je van vervoer. Hij ziet er (volgens mij dan) best stoer uit. Je kunt ook de mod installeren voor die magneet.
Geplaatst: 9 oktober 200717 jaren comment_794307 Als je SA op de pc hebt, kun je mod downloaden dat de Cargobob voertuigen kan vervoeren >>KLIK<< voor de Big Bob Daarmee kan je een auto vervoeren en de stad bombaderen
Geplaatst: 10 oktober 200717 jaren comment_794582 Dan wil ik je toch eventjes waarschuwen, voor je spijt krijgt van die mod. Vaak, als je bij dit soort mods iets hebt, kun je last krijgen van verschuivingen. Hierdoor gaan de voertuigen in je voertuig schuiven, krijgen schade en uiteindelijk ontploffen ze. Deze reactie gaat over naar, in dit geval, de Big Bob, en deze ontploft ook. Je kunt deze voertuigen vervoeren, maar je moet dan met heel kleine tikjes vliegen... En over het algemeen ben je dan al rijdend nog sneller af...
Geplaatst: 10 oktober 200717 jaren Auteur comment_794699 Ik gebruik toch geen mods speel alleen nog online Doe er maar een op wel leuk zo geweest
Wat kan je met een Cargobob? en waarvoor dient dit:
Stukje wat uitsteekt tussen het voorwiel en achterwiel