Jump to content
Posted
comment_794945

Hallo mensen

Ben nu bij een missie van Woozie, maar die kan ik pas beginnen zodra ik meer onderwater Skill heb. Hoe haal ik dat? En las ergens dat je ook auto kunt jatten en die op de boot kunt zetten waar is dat?

groeten Sander

Featured Replies

comment_794946

Lung Capacity krijg je maar op 1 manier en dat is onderwater zwemmen. Je moet ongeveer 20 minuten onderwater zwemmen (niet aan 1 stuk door) om 20% Lung Capacity te krijgen. Dus telkens als je zuurstofbalkje leeg is moet je weer naar boven en dan wachten tot hij vol is. En dan weer duiken. Wat ik meestal doe is de Oysters ondertussen verzamelen. Als je die allemaal hebt krijg je ook meer Lung Capacity + sex appeal.

Veel succes :Y

comment_795893

Je kan altijd nog cheats gebruiken.(niet altijd de beste oplossing, ik cheat namelijk niet en heb bijna 100%)

Oneindig zuurstof(PS2) : omlaag-links-L1-omlaag-omlaag-R2-omlaag-L2-omlaag

Oneindig zuurstof(PC) : CVWKXAM

Greetz Metal :cya:

Edited by metal2you

comment_798017

als je igg geen cheat gebruikt en je gaat duiken, ga dan niet onder het oppervlak van het water zwemmen, maar probeer zo diep mogelijk te duiken, als dat zuurfstofbalkeje voor de heflt weg is, ga dan weer naar boven, als je steeds diep gaat gaat het een stuk sneller, ik heb eer een kwatiertje ofzo voor nodig gehad