Ik heb in Gmax een model gemaakt. Ik heb de .dff en de .col geëxporteerd. Ik heb de txd gemaakt en gecontroleerd met .dff check, en het klopte allemaal. Ik heb 'compress all images' gedaan. Ik heb de IPL en de IDE gemaakt, en ik vermoed dat daar de fout in zit. Verder heb ik alledrie de bestanden in gta3.img gezet en het rebuild. Ik heb na het maken van de IDE en IPL gta.dat aangepast. Alles klopt zoals in alle tuts die ik gezien heb. Maar het model komt er niet. Ik heb de Coördinaten 3× gecontroleerd, maar het model komt niet ingame.
Zoals ik al zei vermoed ik dat het probleem in de IDE of IPL zit.
Mijn IDE heet naamloos.IDE, de .dff, de .txt en de .col heten alledrie 'martijnsgebouw'. naamloos.IDE staat in ROOT/data/maps
objs
18001, martijnsgebouw, martijnsgebouw, 300, 128
end
tobj
end
path
end
2dfx
end
anim
end
txdp
end
Mijn .IPL heet ook naamloos.IPL. De coördinaten zijn net naast de landingsbaan van Verdant Meadows. De draaihoek is gewoon standaard.
# IPL generated from Max file countn2.max
inst
18001, martijnsgebouw, 0, 63.52528, 2545.384, 16.48438, 0, 0, 0, 1, -1
end
cull
end
path
end
grge
end
enex
end
pick
end
jump
end
tcyc
end
auzo
end
mult
end
Maar misschien is er ook iets fout in gta.dat
Dit staat er onder de .IDE's in gta.dat
...
IDE DATA\MAPS\interior\gen_int4.IDE
IDE DATA\MAPS\interior\gen_int5.IDE
IDE DATA\MAPS\interior\savehous.IDE
IDE DATA\MAPS\interior\stadint.IDE
IDE DATA\MAPS\leveldes\seabed.IDE
IDE DATA\MAPS\naamloos.IDE
En dit bij de IPLs, onder het eerste kopje onder de laatste regel
En dan is er misschien de mogelijkheid dat de txd te groot is, ik heb namelijk een grote bitmap gebruikt voor als een textuur, en nu is de txt ietwat groot (583 kb).
Ik heb in Gmax een model gemaakt. Ik heb de .dff en de .col geëxporteerd. Ik heb de txd gemaakt en gecontroleerd met .dff check, en het klopte allemaal. Ik heb 'compress all images' gedaan. Ik heb de IPL en de IDE gemaakt, en ik vermoed dat daar de fout in zit. Verder heb ik alledrie de bestanden in gta3.img gezet en het rebuild. Ik heb na het maken van de IDE en IPL gta.dat aangepast. Alles klopt zoals in alle tuts die ik gezien heb. Maar het model komt er niet. Ik heb de Coördinaten 3× gecontroleerd, maar het model komt niet ingame.
Zoals ik al zei vermoed ik dat het probleem in de IDE of IPL zit.
Mijn IDE heet naamloos.IDE, de .dff, de .txt en de .col heten alledrie 'martijnsgebouw'. naamloos.IDE staat in ROOT/data/maps
Mijn .IPL heet ook naamloos.IPL. De coördinaten zijn net naast de landingsbaan van Verdant Meadows. De draaihoek is gewoon standaard.
Maar misschien is er ook iets fout in gta.dat
Dit staat er onder de .IDE's in gta.dat
En dit bij de IPLs, onder het eerste kopje onder de laatste regel
En dan is er misschien de mogelijkheid dat de txd te groot is, ik heb namelijk een grote bitmap gebruikt voor als een textuur, en nu is de txt ietwat groot (583 kb).
Wat doe ik dan verkeerd
Bewerkt: door MartyCeha