Jump to content
View in the app

A better way to browse. Learn more.

GTAGames.nl - De Nederlandse Grand Theft Auto Community!

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

tornado

is het mogelijk om iets in de bestanden te veranderen om de tornado weer te laten rondrijden in SA

post-66181-1192121439_thumb.jpg

Featured Replies

Rijd ie daar niet dan? en waarom specifiek die auto? genoeg leuke auto's in SA ^_^

Jazeker, je moet dan iets veranderen in cargrp.dat. Dat bestand kan je openen met Kladblok en dan moet je even iets veranderen in de lijn van bijvoorbeeld de Ballas.

majestic, tahoma 		 											 # Gang 1 (BALLAS - BLACK)

Als je dan de code van de Tornade kopieerd en plakt dan zou het er zó uit moeten zien:

majestic, tahoma, tornado 		 											 # Gang 1 (BALLAS - BLACK)

Je kan ook er voor zorgen dat de Ballas alleen nog maar in de tornado rondrijden, dan kan je deze code vervangen voor de originele code:

tornado		 											 # Gang 1 (BALLAS - BLACK)

Dit kan je doen met elke groep, maar zorg dat je eerst de naam, dan een komma zonder spatie ertussen, dan spatie en dan weer een auto naam en dan de hele tijd dit herhalen ;) Ik weet het niet zeker maar volgens mij kan je als je dit aanpast niet meer SA:MP doen, daar zien ze dit als cheaten.

Greetz :sigaar:

[edit]Btw hier is nog een screen in Ballas terretorium met een Ballas gang member in een Tornado:

Edited by Galiorix

Tornados zijn well chill bakkies. Het is me wel opgevallen dat ie wel heel weinig rondrijd. zelf in het Vagos gebied.

De TopicStarter heeft deze reqeust ook gepost omdat je na 100% de Tornado níét meer ziet rijden, omdat de Vagos verdreven zijn en de auto verder nergens spawnt.

Greetz :sigaar:

@hieronder: Daar heb je gelijk in, maar het was ook meer een voorbeeld. Anyway toch bedankt voor de aanvulling :D

Edited by Galiorix

Zodra je ook 100% van de gang territories hebt, zul je geen Ballas meer tegenkomen en dus ook geen tornado meer. Ik zou daarom bijvoorbeeld kiezen voor bijvoorbeeld POPCYCLE_GROUP_WORKER of voor één van de andere non-gang ped groups.

Edited by K.O.